Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Hahaha, fijn dat het herkenbaar is. Mijn man geeft mij vooral de schuld dat we rare dieren hebben.......
Ze bemoeien zich ook echt overal mee. Ga je uitmesten, staan ze om je heen en als het meezit mesten ze nog even naast de kruiwagen. Je kan nooit genoeg werk hebben natuurlijk. Ze zijn vast bang dat ik weer naar binnen ga :p
Nu zijn we wat aan het klussen geweest en staan ze er echt bovenop. Gereedschappen zijn ook heel interessant.
Elisa; Ja, uiteraard. Maar ik las de vraag als iets negatiefs. Of vroeg me in ieder geval af of mensen dan gaan invullen dat ze dat dus een probleem vinden. Net als de tijd die paarden vragen, dat je misschien te weinig andere dingen kan doen etc etc.
Ik begrijp het wel en het is ook gewoon wel zo natuurlijk; het kost tijd en geld. Maar ben benieuwd hoeveel mensen invullen dat ze dat een probleem vinden. Het is natuurlijk redelijk anoniem, dus mensen zouden dat wel eerlijk kunnen invullen.
Ik vind zelf uitmesten rustgevend, maar het is wel elke dag hetzelfde en op natte dagen een stuk minder, maar je kan het ook niet laten liggen.
Roodvos schreef:Ik wist vooral niet zo wat in te vullen bij de vraag of het bezit van een paard mij ervan weerhield dingen te doen die ik wel deed toen ik nog geen paard had.
Ik heb al >40 jaar een paard, ik was een tiener toen ik mijn eerste pony kreeg. Ik heb geen flauw idee wat ik zou doen wat ik nu niet doe omdat een paard heb.
prompter schreef:Roodvos schreef:Ik wist vooral niet zo wat in te vullen bij de vraag of het bezit van een paard mij ervan weerhield dingen te doen die ik wel deed toen ik nog geen paard had.
Ik heb al >40 jaar een paard, ik was een tiener toen ik mijn eerste pony kreeg. Ik heb geen flauw idee wat ik zou doen wat ik nu niet doe omdat een paard heb.
Haha hier ook, ik zou niet weten wat die andere dingen zouden moeten zijn, ze waren er nooit