Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Maar als je het niet meer kan, DP, als je hoofd stuk is. Als je leven stuk is. Als je niet meer voor jezelf kan zorgen, dan kan je dat ook niet meer voor je dieren. Wellicht is dat hier ook zo. Ik denk dat dat met de meeste verwaarlozings gevallen zo is.
rien10 schreef:Oh oh, lange tenen? Ik geef een mening. Ik zeg namelijk letterlijk "wat ik erger vind" en dan geef ik een voorbeeld waarbij er met twee maten gemeten wordt. In dit geval het W dier. Als ik een ander kan verzinnen zal ik voortaan doen.
Wat aan mijn post niet feitelijk is ontgaat mij.
senna21 schreef:Het is o zo gemakkelijk om anderen te veroordelen: wat we nodig hebben is dat we naar elkaar omkijken, juist als het moeilijk wordt.
CharleyT schreef:rien10 schreef:Maar als je het niet meer kan, DP, als je hoofd stuk is. Als je leven stuk is. Als je niet meer voor jezelf kan zorgen, dan kan je dat ook niet meer voor je dieren. Wellicht is dat hier ook zo. Ik denk dat dat met de meeste verwaarlozings gevallen zo is.
Ik probeer te begrijpen wat je bedoelt, maar nee hier ga ik niet in mee. Geen medelijden met dat mens, kotsmisselijk word ik van zulke verhalen. De ze van het pad af is lijkt me duidelijk maar 0,0 medelijden met die tante, pislink word ik hiervan.
TBS en behandelen is een optie, maar NOOIT meer dieren in haar bezit.
Jolynne schreef:(Knip)
Voorheen werd ze ook telkens aangesproken op het teveel voeren waardoor de dieren continu hoefbevangen stonden, zo doende ook betreffende pony van hierboven.
(Knip)
Ibbel schreef:Suzanne F. schreef:![]()
Jeetje, zo erg had ik het niet verwacht. Dit is niet een beetje vergroeide hoeven.![]()
Arme dieren. Wat ik nog het ergste vind is dat die eigenaresse er zo makkelijk over doet en zegt dat er niks aan de hand is. Broodmagere dieren en die hoeven zijn echt heel erg, dat komt niet meer goed denk ik.
Dat soort hoeven kan in 1 keer tot normaal worden teruggebracht. Je gelooft het niet, maar google maar eens op Idaho Horse shoeing School.