Staatsbosbeheer: Mijd boswachterij Gieten-Borger & het Dwingelderveld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:58

Zebrastreep schreef:
En plus niet alles heeft te maken met de wolf , ik snap de angst en dat het dier en dat Nederland te klein is voor een roofdier van dat formaat om hier permanent te kunnen vestigen.

Maar de reden dat er niks gebeurd is de beschermde status van het dier. Daar kan de SBB weinig aan doen , zij moeten ook simpelweg de regelgeving volgen vanuit de regering en de Europese regering.

Al zijn er natuurlijk keuzes gemaakt door SBB wat momenteel niet handig is ( denk aan de pony's in het Drents Friese Wold) waarvan ik ook denk je weet dat daar een groep wolven gevestigd is , dat de pony's aangevallen gaan worden is zo klaar als een klontje.

Maar niet alles heeft nogmaals met de wolf te maken. En een beetje nuchter blijven ondanks de angst is ook belangrijk.

Ik heb heel de wolf niet genoemd in dit topic, want mijn wantrouwen in SBB is op heel wat meer gestoeld dan dat ;)

VuurVleugels

Re: Staatsbosbeheer: Mijd boswachterij Gieten-Borger & het Dwingelderveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:06

Ik bedoelde het oprecht niet aanvallend. Maar soms mogen dingen gewoon duidelijk gezegd worden toch? Ik geloof dat jij nu meer over je theewater bent dan ik.

Of, misschien beter gezegd... Ik heb het idee dat dit je heel erg raakt, en dat vind ik vervelend voor je. En wat ik probeerde te benoemen is dat het veel terug komt op bokt en dat het mensen opvalt. Alleen al in dit topic.

Het enige wat ik wilde met mijn post is benoemen wat ik, en met mij ook anderen, zie en vragen wat daar de onderliggende reden en het doel daarvan is. Ik zie in dat dat misschien niet op de aardigste manier was, excuses daarvoor. Ook mijn geduld ontglipt me helaas wel eens.

Wil je anders misschien delen wat dit voor jou zo persoonlijk en hard maakt?

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:17

VuurVleugels schreef:
Ik bedoelde het oprecht niet aanvallend. Maar soms mogen dingen gewoon duidelijk gezegd worden toch? Ik geloof dat jij nu meer over je theewater bent dan ik.

Of, misschien beter gezegd... Ik heb het idee dat dit je heel erg raakt, en dat vind ik vervelend voor je. En wat ik probeerde te benoemen is dat het veel terug komt op bokt en dat het mensen opvalt. Alleen al in dit topic.

Het enige wat ik wilde met mijn post is benoemen wat ik, en met mij ook anderen, zie en vragen wat daar de onderliggende reden en het doel daarvan is. Ik zie in dat dat misschien niet op de aardigste manier was, excuses daarvoor. Ook mijn geduld ontglipt me helaas wel eens.

Wil je anders misschien delen wat dit voor jou zo persoonlijk en hard maakt?

Je bedoelde het niet aanvallend, serieus, je noemt me praktisch een extremist. Enorm ongepast en waarom eigenlijk?

Ik ben niet zo gauw over mijn theewater hoor, geen zorgen. Wanneer mensen eenmaal weten dat je niet pro wolf bent, halen ze de wolf werkelijk overal bij om maar een punt tegen je te maken of iemand te kakken te zetten, ook al is de wolf door die persoon helemaal niet genoemd, ik denk altijd maar zo, dat ze dan eigenlijk verder geen argumenten hebben.

Nee, je bent bot en grof en doet aannames, heel sneu eigenlijk en dan zeg ik het nog vriendelijk. Excuses? Ha, laat me niet lachen.
Nee, ik voel me niet geroepen om aan iemand die zo polariserend is en daarbij ongemanierd en grof, uit te gaan leggen wat mijn ding tegen SBB is. Die mensen laat ik veelal links liggen, de moeite van het mee discussiëren niet waard. Een reactie van mij krijg je dan ook niet weer, zonde van mijn tijd. Foei it is..

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:23

Ik haalde de wolf erbij omdat ik dacht dat jij die eerder had benoemd in dit topic, maar dat bleek iemand anders te zijn dus was idd een verkeerde aanname van mij.

Ik zal de laatste zijn die zegt dat mijn post het voorbeeld is van perfect beleefde communicatie, maar als je directe communicatie met doortastende vragen al bot, grof en beschuldigend van extremisme noemt wanneer jijzelf dmv smileys en one-liners iedereen die je aanspreekt te kakken zet weet ik ook niet hoe dan verder.

Dus wens ik je een fijne dag.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:37

Ok dan, het is weer erg gezellig in dit topic, # doeislief.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 14:40

Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek om de discussie te laten voor wat deze is en eventuele ruzies per PB uit te praten. Dan hoeven andere gebruikers niet mee te lezen en houden we het hier gewoon bij het onderwerp uit de openingspost.