Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flubberboot schreef:Maar wat nou als er iemand is die nooit gestart heeft, maar thuis bij wijze van op ZZZ niveau rijd? Mag diegene dan ook niet meer B of L starten?
Of een paard wat muntje erin en gaan is gecombineerd met een handige ruiter met weinig wedstrijd ervaring?
DreamGuide schreef:Eerlijk, ook vanaf de andere kant, zijn de regels gewoon krom.
Ik ben totaal geen prof, heb nog nooit kampioenschappen gereden, maar mag toevallig na jaren met mijn trouwe tuiger subtop starten.
En nou mag ik mijn jonkie niet officieel in de B starten. Jammerz had best ook een keer selecties gereden en misschien naar hippiade gemogen, maar dat zit er dus gewoon niet in.
Enzo_Ollie schreef:DreamGuide schreef:Eerlijk, ook vanaf de andere kant, zijn de regels gewoon krom.
Ik ben totaal geen prof, heb nog nooit kampioenschappen gereden, maar mag toevallig na jaren met mijn trouwe tuiger subtop starten.
En nou mag ik mijn jonkie niet officieel in de B starten. Jammerz had best ook een keer selecties gereden en misschien naar hippiade gemogen, maar dat zit er dus gewoon niet in.
ja klopt, voor zo'n situatie zou (vind ik) de scheiding tussen beroep en amateur ook zijn, om dat te voorkomen
@ZwarteHeks ik vind dat idd helemaal niet gek klinken, maar denk wel dat dat lastiger is om te organiseren voor verenigingen, dat je de brons en zilver helemaal vol hebt maar goud maar 1 starter.
denisesilver schreef:Barb schreef:Ik vind het grappig om te zien dat de meesten (niet allemaal) in dit rijtje uit Brabant komen. Wat hebben ze in Brabant wat we niet in de andere provincies hebben?
Is dat zo? Voor zover ik kan zien bij mensen, zijn het ik en Pol die uit Brabant komen. Brabant is natuurlijk bizar groot en heel erg uitgestrekt. Van wat ik begreep is het doorgaans strijd tussen Brabant, ZH en Gelderland. Brabant kent (kende?) ook veel strijd onderling.