Wat een afschuwelijk nieuws, onbevattelijk, je liefste bezit. Voor de paardeneigenaren een tragedie, maar voor de pensioneigenaar ook afgrijselijk. Heel veel sterkte.
Een oprechte nachtmerrie dit. Sterkte voor alle eigenaren daar.
XRuby_SymmyX
Geplaatst: 25-07-24 10:40
Het eerste wat ik vanmorgen deed was op mijn telefoon kijken, het eerste wat ik las waren de berichten in kwebbelapp van pensionstal schouten Almere waar mijn pony staat. Verschrikkelijk nieuws! Je wilt er niet te lang bij stilstaan hoe ze precies zijn omgekomen hartverscheurend. Iedereen van stal leeft intens mee en wenst de betrokken sterkte met dit grote verlies
Een stalbrand is de nachtmerrie van iedereen met paarden (en andere dieren) En hoevaak hoor je dat er zóveel paarden zijn omgekomen?
Ik sta er 10 minuten verderop en heb paar weken terug nog menles gehad op de vereniging op hetzelfde terrein. Daar reden mensen mee die hun pony's wel daar hadden staan.... Ik weet niet wat ik zou doen als ik gebeld zou worden dat mijn 3 paarden omgekomen waren in een stalbrand....
Happinez
Geplaatst: 25-07-24 10:47
Een grote nachtmerrie voor alle betrokkenen. Wat intens verdrietig. Dit hoop je als paarden of stal eigenaar nooit mee te maken.
Heel veel sterkte
anjali
Geplaatst: 25-07-24 10:47
Afschuwelijk. Ik heb er geen woorden voor. Sterkte voor alle betrokkenen!
Chickyy
Geplaatst: 25-07-24 10:49
Wat verschrikkelijk machteloos moet je je voelen als je ze wil redden en het lukt niet
Heel veel sterkte voor alle betrokkenen, een nachtmerrie
oji
Geplaatst: 25-07-24 10:57
Wat afschuwelijk.Wat ongelooflijk verdrietig. Heel veel sterkte voor alle betrokkenen!
Tancreda4
Geplaatst: 25-07-24 10:59
Wat wen nachtmerrie dit..... verschrikkelijk je paard zo te verliezen, wat een onmacht moet je dan hebben gevoeld.... heel veel sterkte voor alle betrokkenen...
Ik moet zo huilen. De paniek van die dieren, zo verschrikkelijk. Arme arme dieren. En dan maar hopen dat ze supersnel gestikt zijn in de rook. Zo vreselijk dit. Anouk, veel sterkte en aan alle betrokkenen de dikste hugknuffel ever.
Sabri
Geplaatst: 25-07-24 11:52
Heel veel sterkte aan een ieder die zijn paard hierdoor moet missen. Dit is de grootste nachtmerrie van velen en echt afschuwelijk als dit gebeurt. Ook nog het idee dat als ze wel uit de box durfden ze wel hadden overleefd, maar ze bang in de box bleven staan, heel triest.