GabberGill schreef:Ho stop ik zeg dat ik het niet snap!
En als je slecht ter been bent blijf je weg bij die dieren in zo'n gebied.
Ik zeg daarbij ook dat ik het niet slim vind. Alle punten die jij daar aanhaalt zijn allang gebeurd. Wolven staan mensen gewoon aan te kijken, rennen achter fietsers aan en zoals het filmpje hierboven ergens zie je dat die vrij kalm passeert zonder enige angst of terughoudendheid.
Nee ze is daar zeker niet heen gegaan om haar dier te laten grijpen maar het is wel een stuk als ik het goed heb wat moeilijk begaanbaar is wanneer je moeilijk te been bent.
Ik blijf er ook bij dat als je er niks te zoeken hebt blijf je weg maar dat is mijn mening. Helemaal met zo'n dier wat je op de hielen zit.
Al die dingen zijn continue uit het nieuws gehouden of anders gebagatelliseerd door Lelieveld en co.
Het enige wat je las was loop weg en de wolf doet niks. Hou de hond aan de lijn en de wolf doet niks.
Als je dan geen facebook of bokt hebt, maar alles uit de landelijke media dan deed ze alles netjes volgens protocol.
Dat als je wat meer hebt verdiept weet je dat er veel en veel meer aan de hand is al voor lange tijd.
Durf je daar een opmerkingen over te maken durven de poffertjes die zich er niet in verdiept te hebben je ook nog uit te maken dat je last hebt van roodkapje syndroom enz.
Maar onze zogenaamde deskundige hier in Nederland zijn de oorzaak van dit.
Deze vrouw heeft gedaan wat zij telkens zeggen...
Waarom denk je dat Mekel en Lelieveld hun taken neerleggen?
te heet onder de voetjes.... hun onzin haalt ze nu te hard in en kunnen ze niet meer blijven volhouden.
Hadden ze nu maar ballen en zeiden ze, sorry, we hebben het zo enorm mis gehad.
Dat beest is gewon gevaarlijk.
dat zou ze sieren, maar nee dat doen ze niet.
gewoon meer slachtofers kweken.