Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RianneH schreef:Ik ken en spreek géén van de personen die hier onderdeel van zijn en spreek toevallig hier met jou, maar dat is omdat jijzelf in dit topic aanwezig ben. Beetje jammer dat je het in het persoonlijke wil trekken, al heb ik makkelijk praten gezien ik hier geen onderdeel van ben.
Ik probeer ook geen aannames of conclusies te trekken, zoals ik aan geef heb ik veel vragen rond de uitspraak en kan ik mij nu alleen baseren op dit artikel en jouw uitspraken. En die vragen heb ik nog steeds, staan miz los van (on)waarheden in het artikel en zijn ook gebaseerd op jouw uitspraken hier. Ik geef ook aan dat de juridische bron (nog) niet te vinden is, die een stuk feitelijker zal zijn ongetwijfeld.
Mijn vraag is eigenlijk juridisch, ben jij dan enkel veroordeeld op basis van het in de auto stappen die het veulen meenam? Of heeft de civiele uitspraak bijgedragen aan deze en hoe werkt dat dan?
Axel_Valerie schreef:capopjekop schreef:Hoe moet bokt weten dat dit over jou gaat?
Ik heb veel contact met bokt omdat ik beheerder ben van opgelicht in de paardenwereld.
Bovendien wil ik gewoon open zijn hierover. Ik heb het veulen niet gepakt en het veulen beschermd met mn leven. Ik heb er zelfs klappen voor gehad.
Axel_Valerie schreef:denisesilver schreef:Maar ook het feit dat het veulen van het bestuurslid apart moet worden gezet om het geruzie uit te praten. Hallo? We hebben het over een 3 maanden oud veulen, die nog afhankelijk is van de merrie?
En dat is ook juist wat er niet klopt aan het verhaal. Het veulen was een maand ouder, er is door een dierenarts vastgesteld dat ze uit elkaar moesten. De merrie is erg ziek en het veulen kon geen voedingstoffen meer uit haar krijgen.
Het ging voor de hengstenhouder dan ook eigenlijk niet om een zakelijk conflict maar meer om de dode en zieke paarden die bij hem op het terrein waren gedumpt door mevrouw. Zakelijk had hij dit allang opgegeven. Mevrouw wilde niet betalen maar de hengstenhouder wilde geen betaling meer in de vorm van dode of half dode paarden van stichting de paardenhoefjes. En hij wilde het veulen veilig zetten.
Alik schreef:Wat een rare reactie Bokt.
Ik lees nergens iets over een samenwerking tussen de Bokker en Bokt in deze zaak. Wat ik wel lees is dat de bokker de beheerder is van een specifiek topic dat dan ook wel weer met deze zaak te maken zal hebben.
Dat zegt alleen verder niets over een samenwerking in deze zaak.
Axel_Valerie schreef:HAHAHA ik heb zelf expres niet eens meer gekeken naar de artikelen. Maar zelfs de foto is ontkracht in de zaak. Je ziet mij daar namelijk het hoofd beschermen en niet meedoen met het touwtje trekken tussen de partijen. Over die foto is veel commotie geweest. Als het gaat om de foto waar ik denk dat het om gaat.