7ofhearts schreef:Laat het maar duurder worden.
Hoe minder mensen er op een paard gaan zitten hoe beter.
Maar dieren in een kooi in de dierentuin, ver buiten hun natuurlijke leefomgeving, vind je wel acceptabel?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladygiroc schreef:Mijn ouders konden vroeger voor mij geen lessen op een manege betalen. Ik ging opzoek naar een verzorgpony en voelde me de koningin als ik uit mocht stappen. Later mocht ik echt rijden en ben ik gaan lessen bij de handige harry om de hoek.
Misschien dat de meiden van de toekomst wel op die manier weer opzoek gaan naar het paardrijden als alles te duur wordt voor de ouders.
DuoPenotti schreef:Zou rot zijn voor de mensen die nooit paard gereden hebben....dan kunnen ze nooit optimaal leven
Toen ik jong was was paardrijden echt heel luxe.
Later werd dat een stuk minder.
En ik denk dat het weer terug gaat naar toen ik jong was.
De rijke mensen kunnen het nog doen en de mensen die er alles voor laten op het toch perse te kunnen.
Want dat word ook wel eens vergeten dat sommige mensen veel andere dingen laten.
teveel mensen vinden dat het er maar bij moet kunnen...ja dan moet je heel wat centjes in de maand verdienen denk ik dan maar
DuoPenotti schreef:Ik ben het wel enigsinds eens met DP. Hoewel ik wel een stuk jonger ben dan haar kon het bij mijn ouders ook niet uit om paard te rijden. Ik ging vaak naar de lokale manege paarden knuffelen, en als ik heel erg geluk had mocht ik op eentje zitten die na de les uitgestapt werd. Die keren kan ik op 1 hand tellen, maar staan mij nog bij. Dan was echt mijn hele week goed. Verder moest ik het met af een toe een Penny blad doen.Ladygiroc schreef:De echte wel.Mijn ouders konden vroeger voor mij geen lessen op een manege betalen. Ik ging opzoek naar een verzorgpony en voelde me de koningin als ik uit mocht stappen. Later mocht ik echt rijden en ben ik gaan lessen bij de handige harry om de hoek.
Misschien dat de meiden van de toekomst wel op die manier weer opzoek gaan naar het paardrijden als alles te duur wordt voor de ouders.
Nu zijn er liefhebbers die het leuk vinden maar niet leuk genoeg om er wat anders voor te laten.
En dat is niet erg. Die keuze mag.
Maar tegenwoordig is de denkwijze dat alles maar moet kunnen
OleJon schreef:7ofhearts schreef:Laat het maar duurder worden.
Hoe minder mensen er op een paard gaan zitten hoe beter.
Wat doe je dan op een paardenforum?
Ga lekker op een forum van Partij van de Dieren zitten