Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dresjoepie schreef:Ik wil wel even een kant tekening maken dat het hier om allemaal dekkende hengsten gaat dat is niet te vergelijken met een Mount freestyle of een Imothep.
Dat maakt voor punten niet uit natuurlijk een Imothep of Mount is veel relaxter dus dat oogt ook gwn beter.
Wat ik met deze tekst wil zeggen is dat de Nl wel echt de handen vol hebben aan de hengsten.
Ayasha schreef:dresjoepie schreef:Ik wil wel even een kant tekening maken dat het hier om allemaal dekkende hengsten gaat dat is niet te vergelijken met een Mount freestyle of een Imothep.
Dat maakt voor punten niet uit natuurlijk een Imothep of Mount is veel relaxter dus dat oogt ook gwn beter.
Wat ik met deze tekst wil zeggen is dat de Nl wel echt de handen vol hebben aan de hengsten.
Gelukkig hebben de Britten geen dekkende hengsten zoals Everdale en Glamourdale… oh wacht……… Die hebben ze wel.
Elisa2 schreef:Diederik? Die heeft geen paard voor de Grand Prix, die heeft de lichte tour gewonnen.
Ik vond trouwens de meeste paarden redelijk ontspannen ogen, op Hitmaker na..dat is geen makkelijke dat kun je wel zien.
mce schreef:Elisa2 schreef:Diederik? Die heeft geen paard voor de Grand Prix, die heeft de lichte tour gewonnen.
Ik vond trouwens de meeste paarden redelijk ontspannen ogen, op Hitmaker na..dat is geen makkelijke dat kun je wel zien.
Dante US
https://www.horses.nl/dressuur/dressuur ... -vuurdoop/
Kirrietje schreef:Ayasha schreef:
Gelukkig hebben de Britten geen dekkende hengsten zoals Everdale en Glamourdale… oh wacht……… Die hebben ze wel.
Nu noem je wel hengsten in eigendom van een nederlands dekstation![]()
Maar ook bij die twee is hier en daar wel is spanning te zien, dus als we het over relaxte paarden hebben vind ik dit geen goed voorbeeld.
996981 schreef:Ze heeft het nergens over Nederlands gefokt?
996981 schreef:Je punt over het punt dat kirrietje helemaal niet maakte? Ok
Swah schreef:Rieky krijgt het nog druk in Parijs.
MyWishMax schreef:996981 schreef:Je punt over het punt dat kirrietje helemaal niet maakte? Ok
Die geeft aan dat NL start met allemaal dekhengsten en dat ze daarom de handen vol hebben. Ayasha geeft daarop aan dat UK ook dekhengsten heeft en kirretje reageert dat die van NL hengstenstation zijn. Dat laatste heeft in mijn ogen juist niks te maken met de originele opmerking en de reactie daarop van ayasha.
Dat ze van een NL dekstation maakt het toch niet anders dat ze onder de UK vlag uitkomen en NL dus niet de enige is met dekhengsten. Dus ik snap best dat ayasha vraagt of het dan ineens over NL gefokt gaat, want wat heeft het er anders mee te maken dat die hengsten die Lottie rijdt in NL staan? Er zijn sowieso altijd meer landen waar ook dekhengsten meedoen. Daar wordt echt altijd rekening mee gehouden qua dekkingen in zo'n belangrijk jaar als zo'n hengst daar problemen mee heeft
MyWishMax schreef:996981 schreef:Je punt over het punt dat kirrietje helemaal niet maakte? Ok
Die geeft aan dat NL start met allemaal dekhengsten en dat ze daarom de handen vol hebben. Ayasha geeft daarop aan dat UK ook dekhengsten heeft en kirretje reageert dat die van NL hengstenstation zijn. Dat laatste heeft in mijn ogen juist niks te maken met de originele opmerking en de reactie daarop van ayasha.
Dat ze van een NL dekstation maakt het toch niet anders dat ze onder de UK vlag uitkomen en NL dus niet de enige is met dekhengsten. Dus ik snap best dat ayasha vraagt of het dan ineens over NL gefokt gaat, want wat heeft het er anders mee te maken dat die hengsten die Lottie rijdt in NL staan? Er zijn sowieso altijd meer landen waar ook dekhengsten meedoen. Daar wordt echt altijd rekening mee gehouden qua dekkingen in zo'n belangrijk jaar als zo'n hengst daar problemen mee heeft
Maflinger_S schreef:En dat zou dan wellicht zijn op grond van resultaten uit het verleden die geen garantie zijn voor de toekomst. Dat vind ik een slechte zaak als er een aantal ruiters is dat zich constant bewezen heeft de laatste tijd.
HorsePassion schreef:Ik denk dat Patrick van de Meer gewoon één van de heren mee wil naar Parijs.