Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kleintje19 schreef:"Seks met een dier is een verregaande aantasting van de fysieke integriteit van het dier en kan nooit met instemming van het dier geschieden."
wendy20 schreef:pure verkrachting!!! in belgie wil men honden een strafblad gaan geven voor bepaalde daden. als ze mensen en dieren gelijk gaan behandelen dan moeten ze die man ook een straf geven voor pure verkrachting, want dat is het zeker!!!
sweet_angel schreef:jah.. tis gewo0n triest!! NL houd zich alleen maar bezig met andere landen.. tis allemaal erg genoeg aardbevinge, bombardementen, maar laten ze eerst eens hun eigen land + regering in orde krijgen
Predator"]
[quote="tinker_lover schreef:-:(- Niet strafbaar als een pony wordt verkracht maar niks oploopt???? Dit slaat echt nergens op! Als bijv. een meisje wordt verkracht maar er niks aan overhoud dan gaat hij toch ook niet vrijuit??? Ik kan hier echt zo boos om wordenen hij is nog wel op heterdaad betrapt! Sommige mensen zijn echt zulke eikels!
![]()
ksnap t echt niet hoor dat hij vrijuit gaat, alsof paarden minder zijn dan de mens........ ik vind dat dus echt niet.....de mens was 'n stuk minder ver ontwikkeld geweest als de paarden er niet waren geweest.......
ik hoop echt zo dat hij toch nog goed veroordeelt word, maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren..........