Man vrijuit na seks met pony

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:08

inderdaad.. het is gewo0n te erg vo0r wo0rden.. mja..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:12

Kleintje19 schreef:
"Seks met een dier is een verregaande aantasting van de fysieke integriteit van het dier en kan nooit met instemming van het dier geschieden."

nou bedacht ik ineens, er zijn toch ook honden afgericht om seks met mensen te hebben? is dat dan vrijwillig?

wat ik ook al in het andere topic zei: waarom mag je mensen niet verkrachten en dieren wel? ik zie nog steeds de logica niet ervan...

animals

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:21

Ik zou als ik de politie was enz. dan had ik die man zijn hele leven lang gegeven...als ik een man zou ontdekken bij 1 van mijn of andere dieren dan was het niet best afgelopen.
Walgelijk hoe mensen kunnen zijn....alsof de dieren ervan verschuldigd zijn!!!!!
Ik vind het in 1 woord afschuwelijk.
Ik heb medelijden met die pony.
Vreselijk hoe mensen kunnen zijn.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:43

in het rotterdamsdagblad, zat een foto van de twee minipony,s
het waren de speelkameraadjes van de kleinkinderen van de eigenaar!!!

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:44

dit kan echt niet meer,,
hier in nl kan veel en veel en veel te veel..
achterlijke vent!. dikke gek! Boos!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:53

Maar, is het dan ook niet strafbaar dat hij op het erf van een ander aanwezig was? Huisvrede breuk ofzo? Is er nu echt geen enkele manier om deze vent op z'n minst met een geldboete te laten boete?! Dit is toch helemaal te gek voor woorden! Owh man, hij moet echt niet met zijn klauwen, of iets anders, aan mijn dieren komen Boos! En hoe wordt de eigenaar opgevangen? Ik zou zijn identiteit van de daken schreeuwen! Als het gerecht niks met dit soort lui doet, dan het volk wel!

<edit> tja, dat soort domme fouten krijg je als je zo uit je doen bent Knipoog
Laatst bijgewerkt door Amable op 10-03-04 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:56

gadverdegadverdegadverdegadverdegadverdegadverdegadverdegadverde
gadverdegadverdegadverdegadverdegadverdegadverdegadverdegadverde
gadverdegadverdegadverdegadverdegadverdegadverdegadverdamme.....
bah.....
ik krijg kotsneigingen....
deja vu.... onze buurman doet dat dus ook met zn hond..... freak... Boos!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:56

volgens mij schreeuw je iets van de daken , niet van de bomen Haha!

kipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:59

ik hoop dat hij in die buurt herkent (bekend) is, zodat hij geen deel van leven meer heeft. Boos! Boos! Boos! Verdrietig

wendy20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:15

pure verkrachting!!! in belgie wil men honden een strafblad gaan geven voor bepaalde daden. als ze mensen en dieren gelijk gaan behandelen dan moeten ze die man ook een straf geven voor pure verkrachting, want dat is het zeker!!!

animals

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:16

wendy20 schreef:
pure verkrachting!!! in belgie wil men honden een strafblad gaan geven voor bepaalde daden. als ze mensen en dieren gelijk gaan behandelen dan moeten ze die man ook een straf geven voor pure verkrachting, want dat is het zeker!!!

Ik vind dat ze dat voor alle dieren moeten doen en niet alleen voor honden, maar voor alle beesten.
Kijk maar eens om je heen hoe erg het eraan toe is bij ieder beest.

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:17

jah.. tis gewo0n triest!! NL houd zich alleen maar bezig met andere landen.. tis allemaal erg genoeg aardbevinge, bombardementen, maar laten ze eerst eens hun eigen land + regering in orde krijgen

Rytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:20

Hoe Stom, dom, achterlijk, enz, enz, enz kan je wezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij maar ook de rest van het hele zootje die dit laten gebeuren. Nou paarden verkrachters, sla je slag want je krijgt toch geen straf!

Tatt_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:32

je mag gerust een pony verkrachten als hij er maar niks aan overhoudt,dan krijg je dus helemaal geen straf...Boos!
Als we zo gaan beginnen,dan gaat iedereen het doen... Stoom uit je oren

Zielig pony'tje...Ik wou dat het paardje hem een schop in zijn b*llen gaf!
(sorry voor het woord met sterretjes Schijnheilig )

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:40

sweet_angel schreef:
jah.. tis gewo0n triest!! NL houd zich alleen maar bezig met andere landen.. tis allemaal erg genoeg aardbevinge, bombardementen, maar laten ze eerst eens hun eigen land + regering in orde krijgen

Nou ja, in België is het ook niet anders hoor! (sorry dat ik even afdwaal)
Bij jullie wordt die paardenverkrachter vrijgelaten, bij ons krijgt Dutroux alle media aandacht, wat ie nog leuk vind ook.

Ik walg van die mensen, ze moesten hetzelfde met hen doen en dan mollen.

Dat het weer een allochtoon ws, daar ga ik me niet oevr uit spreken (gebeurd bij ons ook vaak) ik benGEEN rassist, maar die kerels maken wel de naam van ALLE buitenlanders slecht...

Ik vin eht btw echt rottig voor de pony.

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:48

ja het is egt erg.. het was trouwens net bij Hart in Actie op SBS6.

daantjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:51

getverdegetver als ik die klote vent tegen zou komen dan leefde die niet lang meer Boos! ik kan daar zo flink pissig van worden Boos!

Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:57

Predator"]
[quote="tinker_lover schreef:
-:(- Niet strafbaar als een pony wordt verkracht maar niks oploopt???? Dit slaat echt nergens op! Als bijv. een meisje wordt verkracht maar er niks aan overhoud dan gaat hij toch ook niet vrijuit??? Ik kan hier echt zo boos om worden Stoom uit je oren en hij is nog wel op heterdaad betrapt! Sommige mensen zijn echt zulke eikels! Boos! Boos! ksnap t echt niet hoor dat hij vrijuit gaat, alsof paarden minder zijn dan de mens........ ik vind dat dus echt niet.....de mens was 'n stuk minder ver ontwikkeld geweest als de paarden er niet waren geweest....... Stoom uit je oren ik hoop echt zo dat hij toch nog goed veroordeelt word, maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren..........

Ben ik het helemaal mee eens!
Wat is dat voor een imbiciel, die rechter Stoom uit je oren dat hij zo'n gestoorde sukkel laat lopen Boos!
[/quote]

Stoom uit je oren Ja, het is walgelijk! Ik ben het helemaal met jullie eens. Nee, moet je in dit land eens een keer 10 kilometer/uur te hard rijden midden in de nacht op de snelweg: dan heb je dus wèl een probleem. Maar dit is kennelijk allemaal maar normaal, joh. Je wordt er toch dooooodziek van! Ziek

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:58

ja joh..!!! vorige week werd ik aangehouden door de politie omdat ik met zen 2en naast mekaar fietste Boos!

fjord_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:01

het is toch wat dat mensen dat doen.
al sik zag dat ze dat bij mijn pony deden had ik echt wat gedaan.
het is toch schandalig dat hij geen straf krijgt echt schandalig. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:24

tsssss... de oudjes van tegenwoordig
en dan dat ook met dieren dat is echt wachelijk en super gestoord

tss...

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:27

dit is echt te gek voor woorden. Ik hoorde het vanmiddag op de radio, en vind het echt niet kunnen!

Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:36

sweet_angel schreef:
ja joh..!!! vorige week werd ik aangehouden door de politie omdat ik met zen 2en naast mekaar fietste Boos!

Najaaaah!! Belachelijk Verward

Thijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:37

Wil hier heel kort over zijn, maar als ik dit soort mensen bij mijn of jullie paarden zou aantreffen, weet dan wel, dat hij er niet zo afkomt, als deze man. Ik mag geen eigen rechter spelen, maar mag wel dat doen, wat mijn paarden niet snappen. Zal dan voor enige tijd niet op bokt te vinden zijn. In wat voor een rechtstaat bevinden wij ons, dat deze onmogelijke figuren ongestraft hun gang mogen gaan... dit is G... geklaagd!!

Kendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:45

een Quote van nu.nl

Kamer wil seks met dieren hard aanpakken

Uitgegeven: 10 maart 2004 19:57
Laatst gewijzigd: 10 maart 2004 20:28

DEN HAAG - De Tweede Kamer wil dat seks met dieren harder aangepakt kan worden. Nu is in de wet alleen opgenomen dat het strafbaar is wanneer zonder redelijk doel de gezondheid of het welzijn van een dier wordt aangetast.

Nu het Openbaar Ministerie een verdachte van een paardenverkrachting niet kan aanpakken, willen CDA en PvdA de wet aanscherpen. Volgens hen moet expliciet worden vermeld dat seks met dieren verboden is als het ten koste gaat van de gezondheid van het dier.

'Pure mishandeling'

LPF, SP en GroenLinks willen dat het kabinet tot een algeheel verbod besluit. Volgens LPF-Tweede-Kamerlid Eerdmans is er bij seks met een dier sprake van "pure mishandeling". "Seks met een dier is een verregaande aantasting van de fysieke integriteit van het dier en kan nooit met instemming van het dier geschieden."

De verdachte van de paardenverkrachting in Utrecht gaat vrijuit omdat er geen letsel bij het dier was. Bovendien is de bewijslast moeilijk rond te krijgen.

Foto's

CDA-Tweede-Kamerlid Ormel, zelf ook dierenarts, wil dat ook het verspreiden van foto's of video's van seks met dieren verboden wordt.

Wacht maar tot de hond van die rechter is een keer gepenetreerd word... wedden dat die die dader dan ook niet laat gaan??

Achterlijk gedoe!