Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muiz schreef:Voor de goede orde, het staat jullie vrij om van iemand iets te vinden maar voor alles is een tijd en plaats. Dit topic met een overlijdensbericht is niet bedoeld om een eventuele discutabele reputatie van deze meneer te bespreken. Verdere berichten hier over zullen worden verwijderd.
Gini schreef:Geheel mee eens. Het lijkt er op dat er een persoon zich stoorde aan bepaalde berichten en dat een mod zich hierin kon vinden.Muiz schreef:Voor de goede orde, het staat jullie vrij om van iemand iets te vinden maar voor alles is een tijd en plaats. Dit topic met een overlijdensbericht is niet bedoeld om een eventuele discutabele reputatie van deze meneer te bespreken. Verdere berichten hier over zullen worden verwijderd.
Alleen is dit geen overlijdensbericht, maar een nieuwsartikel waarin zelf al gerept wordt over zijn vermogen en het leeftijdsverschil met zijn vrouw. Dat zijn zaken die je normaliter niet in een overlijdensbericht terugvindt. Dit is dus een terugblik op en bespreking van de man als persoon en geen pure kennisgeving van overlijden. Met andere woorden is het bespreken van de man als persoon dus enorm ontopic, want dat is juist waar het nieuwsartikel toe aanzet.
Ik vraag me dus af wat de argumentatie is om tot deze - toch wel zware - modopmerking te komen? Is dit een algemene regel die geldt? Discutabele of slechte reputaties mogen niet besproken worden in nieuwsartikels die gaan over het overlijden van de betreffende persoon?
Gini schreef:Ik vraag me dus af wat de argumentatie is om tot deze - toch wel zware - modopmerking te komen? Is dit een algemene regel die geldt? Discutabele of slechte reputaties mogen niet besproken worden in nieuwsartikels die gaan over het overlijden van de betreffende persoon?
Popstra schreef:Iets moois laten zien? Je bedoelt E-G en HP-M?Wat een gezaag zeg over iemand die menig dressuur liefhebber in deze wereld iets moois heeft laten zien!
Waarom altijd zo negatief reageren, dingen er bij halen die menig mens zn reet zal roesten!?
Tieneke schreef:Rijden voor een degelijke sponsor/stal/whatever kan vragen oproepen, maar anderzijds moeten we ons dan ook veel meer vragen stellen over de inmenging van bijvoorbeeld Chinezen en Arabieren en de oorsprong van het grof geld daarachter. En dat zie ik dan weer veel minder...
fransje23 schreef:Tieneke schreef:Rijden voor een degelijke sponsor/stal/whatever kan vragen oproepen, maar anderzijds moeten we ons dan ook veel meer vragen stellen over de inmenging van bijvoorbeeld Chinezen en Arabieren en de oorsprong van het grof geld daarachter. En dat zie ik dan weer veel minder...
Ook daar is zeker kritiek op, ook van mensen die kritisch zijn op Glock.
Het is een ethische discussie.