Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Ja, vast een manege waar verder heel netjes met de dieren word omgegaan. In plaats van telefoons verbieden, kun je ook zorgen dat er niks slecht te filmen valt...
[ [url=m/P8U1aX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hele handel sluiten, dat is de enige oplossing voor dit soort mensen en hun bedrijven.
Citaat:Echter is de vete en heksenjacht nu ten koste aan gaan van mensen die hier niets mee te maken hebben. En dat is gewoon absoluut niet oké
StableHS schreef:De laatste 2 punten zijn wel tegenstrijdig. Bij ongeval onmiddellijk bellen. Maar gebruik is verboden en je riskeert ook nog inname van je telefoon.
Zegt inderdaad heel wat als dit je reactie is. Je zou "blij" moeten zijn dat mensen bewijs hebben. Betere reactie was geweest dat ze hem de toegang tot de manege verbieden. De telefoons zijn het probleem niet in dit geval.
tamary schreef:Ik snap wel dat met hoe totaal in de telefoon met de aandacht sommige mensen rondlopen zonder op te letten je dat niet wil hebben bij paarden in de buurt. Er zal maar een klant omvergelopen worden, of een paard haalt eens uit, want iemand had niet eens door dat paard daar stond ...
Als het gaat om problemen met andermans honden waarvan de eigenaar net zo goed enkel met telefoon bezig is, staan er hier genoeg te stuiteren. Waarom dan dat zo'n regel op een terrein waar de eigenaar eigenlijk altijd aansprakelijk is zo fout gevonden wordt?
Daphne__ schreef:Ja, vast een manege waar verder heel netjes met de dieren word omgegaan. In plaats van telefoons verbieden, kun je ook zorgen dat er niks slecht te filmen valt...
[ [url=m/P8U1aX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hele handel sluiten, dat is de enige oplossing voor dit soort mensen en hun bedrijven.
[***] schreef:DuoPenotti schreef:Vorig jaar is er al een controle uitgevoerd en werden er maatregelen opgelegd.
Dan is er sowieso wel echt wat aan de hand geweest. Over het algemeen vind ik ze aan de softe kant wat maatregelen nemen betreft.
pien_2010 schreef:Die schoonzoon zou nooit meer van mij een pony of paard mogen aanraken zonder dat ik in de buurt ben. Omdat hij schoonzoon is, zou ik hem niet van het erf schoppen , want dan schop ik mijn dochter en (toekomstige)kleinkinderen ook van het erf af.
Balen voor die mensen dat het de schoonzoon is. Kun je niet even doorpakken zonder de familie op te blazen. Pffff sterkte voor die mensen, niet gemakkelijk!
Loretta schreef:pien_2010 schreef:Die schoonzoon zou nooit meer van mij een pony of paard mogen aanraken zonder dat ik in de buurt ben. Omdat hij schoonzoon is, zou ik hem niet van het erf schoppen , want dan schop ik mijn dochter en (toekomstige)kleinkinderen ook van het erf af.
Balen voor die mensen dat het de schoonzoon is. Kun je niet even doorpakken zonder de familie op te blazen. Pffff sterkte voor die mensen, niet gemakkelijk!
Alleen vrees ik dat als iemand zo met dieren om gaat je ook moet vrezen voor huiselijk geweld.
Dus als dit je schoonzoon is. Succes ermee!