Sizzle schreef:Er staat ook niet dat het niet mag……
Zo, genoeg gebokt vandaag.
Nee, zaken waar toen geen redelijk mens zelfs maar had kunnen vermoeden dat het ooit gedaan zou kunnen worden werden niet verboden! Omdat het toen helemaal niet bestond!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anjali schreef:@Gombal: Mensen die niet zoals ik fanatiek vegetarier zijn zullen er waarschijnlijk minder of geen bezwaar tegen hebben. Blijft het feit dat het toch niet kan wegens de zware afstotingsverschijnselen.
anjali schreef:Sizzle schreef:News-flash: Je hoeft niet gelovig te zijn om een goed mens te zijn
Nee ,zeker waar. Maar dan krijg je dus de vraag wat goed is en wat niet. Als men geen richtlijn heeft vanuit een geloof ,wie bepaalt dat dan?
anjali schreef:Nee, zaken waar toen geen redelijk mens zelfs maar had kunnen vermoeden dat het ooit gedaan zou kunnen worden werden niet verboden! Omdat het toen helemaal niet bestond!
)
Lughnassadh schreef:anjali schreef:@Gombal: Mensen die niet zoals ik fanatiek vegetarier zijn zullen er waarschijnlijk minder of geen bezwaar tegen hebben. Blijft het feit dat het toch niet kan wegens de zware afstotingsverschijnselen.
Bullshit. Ik ben geen vegetariër, eet wel zeer regelmatig vegetarisch, maar heb hier ernstige morele bezwaren tegen. Ik wil absoluut geen dierlijk materiaal in mijn lichaam.
Lughnassadh schreef:Yup dit is flauw. En ik denk dat jij zelf prima weet hoe ik dit bedoel.