Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kuggur schreef:pien_2010 schreef:Oef Kuggur. Die vind ik toch ook wel heftig, eerlijk gezegd.
Haha, niks heftigs aan, niet schadelijk, alleen maar pijnlijk; het gebeurde in het zicht van mijn vrouw, en hij zei dan ook niets van zijn electronische tik op de vingers, hij wist precies wat hem gebeurd was én waarom. Goede les.
Als hij de basis manieren had gehad mijn vrouw even beleefd aan te spreken was hem dit niet overkomen.
als dit op mijn erf zou gebeuren. 
pien_2010 schreef:Kuggur schreef:
Haha, niks heftigs aan, niet schadelijk, alleen maar pijnlijk; het gebeurde in het zicht van mijn vrouw, en hij zei dan ook niets van zijn electronische tik op de vingers, hij wist precies wat hem gebeurd was én waarom. Goede les.
Als hij de basis manieren had gehad mijn vrouw even beleefd aan te spreken was hem dit niet overkomen.
Ik ben te lief voor deze wereld. Ik zou me oprecht enorm TUK voelen met dit oog om oog , tand om tand verhaal.als dit op mijn erf zou gebeuren.
Brainless schreef:lies schreef:Ik zeg toch dat iedereen hier er ok mee is?!Waarom kan dat niet gewoon van me aangenomen worden?
Jij zegt: "ze zijn er mee eens zolang het land nog niet bewerkt is".. dat kun je dus niet altijd zien.
kiki1976 schreef:Ik snap sws niet waarom mensen het altijd maar normaal blijken te vinden om anders mans eigensom te betreden.
Of dat nu een weide, land, erf is maakt niet uit. Blijf er gewoon vandaan!
Kuggur schreef:Mijn vrouw zat eens buiten in de zon op een eerdere boerderij die min of meer direct aan zee staat. Komt een auto aangereden, parkeert op ons erf, stapt een kerel uit. Zegt geen boe of bah, loopt naar de omheining, blijkbaar met als doel bij zee te gaan kijken.
Mijn vrouw voelde zich dus niet geroepen hem te vertellen dat we net een nieuw zeer krachtig stroomapperaat hadden aangesloten op de omheining die hij met zijn beide blote handen aanpakte...![]()
Zéér bevredigend.
DuoPenotti schreef:kiki1976 schreef:Ik snap sws niet waarom mensen het altijd maar normaal blijken te vinden om anders mans eigensom te betreden.
Of dat nu een weide, land, erf is maakt niet uit. Blijf er gewoon vandaan!
Ja precies
Maar als je dan zegt ga toch ook niet in jou tuin zitten is dat ineens anders....hoezo dan?
Bielsje schreef:![]()
![]()
Zo hebben wij een man (was op verkenning wat ie kon jatten) uuuren op het erf gehad omdat hij onze waakhond had gemist die je wél het erf op liet, maar niet meer eraf![]()
Ik heb me slap gelachen en die man nooit meer teruggezien
Jessix schreef:DuoPenotti schreef:
Ja precies
Maar als je dan zegt ga toch ook niet in jou tuin zitten is dat ineens anders....hoezo dan?
Ja die opmerking geef ik ook altijd en krijg hetzelfde antwoord terug.
Een iemand vond zelf dat als je zoveel grond hebt je het gewoon moet delen. Tuurlijk…
. Daihyo schreef:Ik heb dat hier bij de paarden. Als ik er ben staat het hek open. Blijkbaar is dat meteen een vrijbrief om het pad op te lopen langs de track. En als je mensen dan aanspreekt is het antwoord: "ja maar het hek stond toch open, dan mag ik toch doorlopen?" Eeh, nee.
Overigens ben ik niet te beroerd om pennymeisjes langs de kant even een rondje mee te nemen met voeren en paarden knuffelen. Na vragen
Wat betreft stoppelvelden: ik heb er wat op gecrosst, machtig was dat. Maar altijd met toestemming van de boer. Hier had je zelfs een boer die een paar meter brede akkerrand inzaaide met een bord erbij: ruiters van harte welkom over de akkerrand. Dat deden meer boeren, waardoor je best een leuk rondje kon rijden op onverharde stukken zonder verkeer. De boeren die ik daar kende heb ik wel eens pakketje speciaal bier gebracht (een ervan was onze hooileverancier). Werd erg gewaardeerd, met als gevolg dat we het jaar rond over de strook langs zijn akker mochten. Super tof!
Maar zonder toestemming land betreden, nee, dat kan echt niet.
_San87_ schreef:Jessix schreef:
Ja die opmerking geef ik ook altijd en krijg hetzelfde antwoord terug.
Een iemand vond zelf dat als je zoveel grond hebt je het gewoon moet delen. Tuurlijk…
Als zij twee auto's heeft, moet ze die dan ook delen.

Doe het lekker in je eigen tuin, maar niet op ons land
Ze waren er ook zo vandoor
Toen ik ze aansprak met een mechelaar aan touw, die behoorlijk tekeerging
pien_2010 schreef:Ik ben te lief voor deze wereld. Ik zou me oprecht enorm TUK voelen met dit oog om oog , tand om tand verhaal.als dit op mijn erf zou gebeuren.
Dagahra schreef:Hier al vanalles van ons land gejaagd. Zelfs als draden dicht zijn, ze kruipen er rustig onder door.
Meeste bijzondere tot nu toe was toch wel een seksend stelletjeDoe het lekker in je eigen tuin, maar niet op ons land
Dagahra schreef:Meeste bijzondere tot nu toe was toch wel een seksend stelletjeDoe het lekker in je eigen tuin, maar niet op ons land