Shadow0 schreef:
Ik heb me daar in het vorige topic al over uitgesproken. Lees het vooral terug.
Moet ik serieus een ander topic gaan lezen?
Citaat:
Zou het niet kunnen dat de vrouw ontslagen is door de ophef op de socials waardoor de werkgever overspoeld werd door ongeruste en beide ouders?
Niet zo zeer door twijfels van de werkgever over het "angry management" van haar.
Hm, ik zou juist denken dat het angry management in combinatie met haar baan de reden zou moeten zijn. Niet de ophef op de socials... (dat is toch ook wat ik hier lees 'als ze zich niet in kan houden mag ze niet voor de klas staan') Want dat betekent dat als het niet op film had gestaan, hadden ze er niks van gevonden, maar had ze zich in de klas misschien wel misdragen... ?
Citaat:
Niet als verwijt. Of misschien wel. Ik vind het een rare vergelijking. Natuurlijk mag een drugssmokkelaar niet voor de klas staan. Als jouw morele kompas zo kapot is, dat je in je vrije tijd drugs gaat smokkelen, dan heb je in de samenleving niks te zoeken tot deze is bijgesteld. Het is een ernstig strafbaar misdrijf.
Het voorbeeld van de drugssmokkelaar en de luchthaven staat in de tekst van de advocaat. Ik heb dat niet zelf bedacht. Als de advocaat zegt "een drugsmokkelaar kan niet op een luchthaven werken" denk ik 'oh, kan die dan wel voor de klas staan?' dus denk ik hetzelfde als jij (wat gek dat je dat anders leest, ik zeg letterlijk nog dat ik vind dat niemand strafbare feiten mag plegen)
Citaat:
Ik snap waar je vandaan komt met de andere voorbeelden. Ik neem alleen wel aan dat je het verschil ziet tussen stompen op het hoofd en parelli? En dat je die dingen dus ook niet kunt vergelijken?
Ik snap dat wel, maar of het publiek dat snapt, dat vraag ik me soms af

(ik vind het een beetje lastig 'discussieren' als je dingen op mij persoonlijk betrekt eigenlijk, ik denk dat wij elkaar gewoon niet begrijpen)