Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
puppy1128 schreef:Lusitana schreef:Ik laat het gewoon staan. Paarden eten er niet van, ook niet als er verder niks staat. En er zijn genoeg onderzoeken die aanwijzen dat er helemaal niet zoveel dieren aan doodgaan als er soms beweerd wordt.
Vreten ze die dooie bladeren niet dan? Hier bij elke plant 1-7 dode bladeren. X paar honderd van die planten.. Ik knip de planten wel weg, Inc de dode bladeren. Want die laten ze niet zomaar staan, zelfde als met hooi. Filteren ze het ook niet uit. Levende spuugt ie wel uit mocht ie er een te pakken hebben.
DoretteK schreef:Kan Jacobskruiskruid gecomposteerd worden? Ik lees op internet van wel. Dan hoeven we de planten eigenlijk niet te verbranden, maar kunnen we ze ook bij een groenverwerker brenhen. Klopt dit?
DoretteK schreef:Kan Jacobskruiskruid gecomposteerd worden? Ik lees op internet van wel. Dan hoeven we de planten eigenlijk niet te verbranden, maar kunnen we ze ook bij een groenverwerker brenhen. Klopt dit?
Het is een echte die-hard en je kan die zaden natuurlijk geen groter plezier doen dan ze te helpen verspreiden als je de compost gaat gebruiken.