Ik ga morgen maar wat filmpjes kijken. Ik heb nog maar een paar keer met de basispack gespeeld en mis nog de handigheid met bouwen enzo.
En ik heb denk ik een bug. Als ik op een paard klik zijn die optieballonnen leeg
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cambionn schreef:DoretteK schreef:Zo lang geleden dat ik sims heb gespeeld. Jullie geven aand at het basisspel gratis is. Heeft iemand een linkje? Mag ook in pb
Gewoon via de EA app of Steam. Als je dat nog niet gebruikt zul je minimaal 1 van de 2 moeten gaan gebruiken. Spel is zonder niet speelbaar.
Vind zelf Steam fijner ondat ik daar de meeste games op heb en het handiger werkt op Linux, maar dan moet je alsnog een EA account voor de DRM dus als het je niet uitmaakt is via de EA app makkelijker denk ik.
Ayasha schreef:Cambionn schreef:Gewoon via de EA app of Steam. Als je dat nog niet gebruikt zul je minimaal 1 van de 2 moeten gaan gebruiken. Spel is zonder niet speelbaar.
Vind zelf Steam fijner ondat ik daar de meeste games op heb en het handiger werkt op Linux, maar dan moet je alsnog een EA account voor de DRM dus als het je niet uitmaakt is via de EA app makkelijker denk ik.
Oh kan ie nu op Linux?
Siggislief schreef:Jolliegirl schreef:Voor geld heb je toch simpele codes
Ja klopt, en nog een code waar je de balkjes volledig groen kan houden..
Cambionn schreef:I know. Vroeger ook veel gebruik van gemaakt. Maar ik speel tegenwoordig altijd zonder cheats (buiten bb.moveobjects on na), gewoon om een beetje uitdaging erin te houden voor mezelf. Dus die sims zullen moeten gaan werken voor hun centen. Maar nu eerst een dag op het echte leven kantoor, nog even productief zijn. Maar oh wat heb ik zin in het weekend nu. Sims + een buitenrit
.
Celebi schreef:Ik ben echt een soort droom huis met gigantische paddock paradise en bak aan het maken.. Dus ik doe dat gewoon nog zonder Sims want dan heb ik unlimited geld om te bouwen. Ik zie later wel hoeveel mijn droomhuis kost en welke loterij ik ze daarvoor moet geven.
Jorex schreef:Ik ben net een uur bezig geweest om Jorie te maken, kennelijk bestaat pangare niet in de sims, dus tja, helemaal zelf getekend. En nu mag ik naar bed![]()
Meet Grote Shetlander Jorie als ras, Jorie is angstig, vriendelijk en erg aanhankelijk als karakter.![]()
[ [url=m/LLilpA.png]Afbeelding[/url] ]
Ik weet niet waar die roos in zijn staart vandaan komt en waarom hij bloot ook zijn dekje op heeft, maar in de 2 seconden die ik heb gespeeld, zocht meneer al meteen aandacht bij zijn sim.[ [url=m/aU2rQ3.png]Afbeelding[/url] ]
Celebi schreef:Ik ben echt een soort droom huis met gigantische paddock paradise en bak aan het maken.. Dus ik doe dat gewoon nog zonder Sims want dan heb ik unlimited geld om te bouwen. Ik zie later wel hoeveel mijn droomhuis kost en welke loterij ik ze daarvoor moet geven.