De Sims 4 breidt uit met een paardenboerderij!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: De Sims 4 breidt uit met een paardenboerderij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 20:46

Die van mij wandelen ook overal heen. Net stond er een in de woonkamer :')

Ik ga morgen maar wat filmpjes kijken. Ik heb nog maar een paar keer met de basispack gespeeld en mis nog de handigheid met bouwen enzo.

En ik heb denk ik een bug. Als ik op een paard klik zijn die optieballonnen leeg

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 20:48

Ik ben aan het downloaden :D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 21:42

Ik twijfel nog :+
Vind 40euro dan weer erg veel _O-

Euridicey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 21:44

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd omdat het tegen de regels van Bokt in gaat.
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 21-07-23 10:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Praten over illegaal downloaden

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 21:48

Net 3 sims en 2 paarden gemaakt. Bezig met een veulen. Crashed mijn game. Alles kwijt. Doei bijna 2 uur aan CAS :') .

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 22:00

Cambionn schreef:
DoretteK schreef:
Zo lang geleden dat ik sims heb gespeeld. Jullie geven aand at het basisspel gratis is. Heeft iemand een linkje? Mag ook in pb 8-)

Gewoon via de EA app of Steam. Als je dat nog niet gebruikt zul je minimaal 1 van de 2 moeten gaan gebruiken. Spel is zonder niet speelbaar.

Vind zelf Steam fijner ondat ik daar de meeste games op heb en het handiger werkt op Linux, maar dan moet je alsnog een EA account voor de DRM dus als het je niet uitmaakt is via de EA app makkelijker denk ik.

Oh kan ie nu op Linux?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 22:56

Ik ben net een uur bezig geweest om Jorie te maken, kennelijk bestaat pangare niet in de sims, dus tja, helemaal zelf getekend. En nu mag ik naar bed _O-
Meet Grote Shetlander Jorie als ras, Jorie is angstig, vriendelijk en erg aanhankelijk als karakter. _O-
Afbeelding

Ik weet niet waar die roos in zijn staart vandaan komt en waarom hij bloot ook zijn dekje op heeft, maar in de 2 seconden die ik heb gespeeld, zocht meneer al meteen aandacht bij zijn sim.Afbeelding

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 23:01

Ayasha schreef:
Cambionn schreef:
Gewoon via de EA app of Steam. Als je dat nog niet gebruikt zul je minimaal 1 van de 2 moeten gaan gebruiken. Spel is zonder niet speelbaar.

Vind zelf Steam fijner ondat ik daar de meeste games op heb en het handiger werkt op Linux, maar dan moet je alsnog een EA account voor de DRM dus als het je niet uitmaakt is via de EA app makkelijker denk ik.

Oh kan ie nu op Linux?

Alles draaid op Linux als je het maar graag genoeg wil, kan wel betekenen dat je zelf wat interpeters ofzo moet schrijven voor je OS :P .

Maar De Sims 4 draait super soepel out of the box met Proton. Vandaar dat via Steam makkelijker is. Gewoon op installeren drukken en gaan met die banaan. Als je hem op EA app hebt moet je hem handmatig opzetten via Proton of Wine (dan is via Lutris het makkelijkst).

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 00:32

Ik ben ook begonnen! Heb de Sims 4 eerder dit jaar via Steam geïnstalleerd, want gratis. Vroeger had ik Sims 1, 2 en 3 al en ik heb 4 eerder eens (ietwat illegaal) gespeeld. Inmiddels het een en ander aan uitbreidingen erbij gekocht en deze uitbreiding kon natuurlijk niet achterblijven.

Ik ben bezig met mijn eigen paddock paradise. <3

Wel jammer dat de kavels zo verdomde klein zijn..

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 01:19

Nou ik heb een familie met 2 volwassenen en een kleuter, 2 volwassen hengsten en een hengstenveulen, een hond, een stalkat en een koe. Kippen, mini-geiten/schapen en knaagdieren staan nog op de planning net zoals een ranchhand om met die beestenboel te helpen.

Was alleen zo druk bezig met het bouwen van een mooie fancy stal dat ik nog maar 3k had voor het huis en alles wat daar in moest. Mijn sims leven nu dus in overlevingsmodus in een blok met minimale inhoud, en mijn paarden in luxe
_O- .

Wel fijn dat er een extra weiland en springparcours naast die 64x64 kavel staan alsof ze van jou zijn. Scheelt een hoop in ruimte voor de paarden.

De rest komt morgen wel. Ik ga nu bed in :+ .

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 04:24

Voor geld heb je toch simpele codes :))

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 08:56

Ik heb het net als cadeau gekregen van m’n man <3 Zo maar even kijken. Toevallig speel ik sinds een week weer the sims 4.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 09:03

Jolliegirl schreef:

Ja klopt, en nog een code waar je de balkjes volledig groen kan houden..

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 09:15

Siggislief schreef:
Jolliegirl schreef:

Ja klopt, en nog een code waar je de balkjes volledig groen kan houden..

I know. Vroeger ook veel gebruik van gemaakt. Maar ik speel tegenwoordig altijd zonder cheats (buiten bb.moveobjects on na), gewoon om een beetje uitdaging erin te houden voor mezelf. Dus die sims zullen moeten gaan werken voor hun centen :P . Maar nu eerst een dag op het echte leven kantoor, nog even productief zijn. Maar oh wat heb ik zin in het weekend nu. Sims + een buitenrit :D .

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 09:17

Snadrem schreef:
oliebol. Nou wil ik weer Sims spelen. En dat gaat helemaal niet, ik heb een baan en verantwoordelijkheden en zo :'(

Precies dit! Nondetju

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 09:33

Cambionn schreef:
I know. Vroeger ook veel gebruik van gemaakt. Maar ik speel tegenwoordig altijd zonder cheats (buiten bb.moveobjects on na), gewoon om een beetje uitdaging erin te houden voor mezelf. Dus die sims zullen moeten gaan werken voor hun centen :P . Maar nu eerst een dag op het echte leven kantoor, nog even productief zijn. Maar oh wat heb ik zin in het weekend nu. Sims + een buitenrit :D .

Ik kan dat dus echt niet, moet altijd die cheats gebruiken.
En weet ze ook zo uit het hoofd.. 8)7

Lui_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 09:45

Ik gebruik ook vaak de cheats haha, vooral om het op te bouwen. Daarna vind ik het wel leuk om geld te verdienen enzo.

Heb hem ook gedownload en gister eventjes gespeeld en gekeken. Vanmiddag weer verder.

Iemand trouwens al screenshots van z'n paardenboerderij?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 09:57

Ik speel ook nooit met cheats. Daardoor kon ik dit net bouwen en toen was het geld op _O-
M'n carrière is crimineel dus ik moet nog even flink geld gaan stelen.

Afbeelding

Met paard

Afbeelding

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 09:59

Ik ben echt een soort droom huis met gigantische paddock paradise en bak aan het maken.. Dus ik doe dat gewoon nog zonder Sims want dan heb ik unlimited geld om te bouwen. Ik zie later wel hoeveel mijn droomhuis kost en welke loterij ik ze daarvoor moet geven. :')

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 10:01

Celebi schreef:
Ik ben echt een soort droom huis met gigantische paddock paradise en bak aan het maken.. Dus ik doe dat gewoon nog zonder Sims want dan heb ik unlimited geld om te bouwen. Ik zie later wel hoeveel mijn droomhuis kost en welke loterij ik ze daarvoor moet geven. :')

Vertel vertel! Plak maar wat foto’s in dit topic!

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 10:03

Jorex schreef:
Ik ben net een uur bezig geweest om Jorie te maken, kennelijk bestaat pangare niet in de sims, dus tja, helemaal zelf getekend. En nu mag ik naar bed _O-
Meet Grote Shetlander Jorie als ras, Jorie is angstig, vriendelijk en erg aanhankelijk als karakter. _O-
[ [url=m/LLilpA.png]Afbeelding[/url] ]

Ik weet niet waar die roos in zijn staart vandaan komt en waarom hij bloot ook zijn dekje op heeft, maar in de 2 seconden die ik heb gespeeld, zocht meneer al meteen aandacht bij zijn sim.[ [url=m/aU2rQ3.png]Afbeelding[/url] ]

Wat een mooi resultaat! <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 10:20

Celebi schreef:

Ben ook benieuwd naar foto's! Ik heb printscreens gemaakt maar twijfel of ik ze hier moet plaatsen of in het sims4 topic :=
Rijden gaat bij mij nog niet helaas, de acties kan ik inmiddels wel doen maar als ze erop stapt staat ze ook direct weer naast het paard. Beetje jammer :Y)

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 10:22

Ik zal zo wat foto's maken! Maar het is nog niet af hoor, het huis is nog een kaal paar muren. De paddock begint wel vorm te krijgen, net als de inloop stal en de bak. Plus er is al een zwembad. Prioriteiten hè? :+

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 10:24

Leuk juist nog in aanbouw! Ik wil ook zelf gaan bouwen maar zoek nog wat inspiratie :D

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 10:26

Nu wil ik ook de sims 4 gaan spelen, maar nog helemaal geen tijd voor. Vanmiddag pas! Had al wel een wei bij het huis van mijn sims gemaakt. Het paard moet ik nog maken.

Ik speel overigens wel met cheats en mods. Het is anders te chaotisch voor mij en dan ben ik alleen maar op de behoeften van mijn sim aan het letten. Al wil ik mijzelf met een nieuw spel opgegeven moment daarin wel gaan uitdagen!