Mar_jolijn schreef:Ik ben met stomheid geslagen hoeveel mensen dit prima vinden of zelfs top en lachwekkend. Die mafklapper die zijn paard op deze manier in gevaar brengt, moedwillig, neemt ook voor lief dat hij iemand dood rijdt (want dat is niet gek met een paard van 600 plus kilo op snelheid en hoogte) en als ie vervolgens iemand finaal ondersteboven rijdt kijkt ie nauwelijks om en rijdt gewoon weg.
Bizar maar de reacties vind ik eigenlijk nog veel idioter.
Toen ik de kop las op nu.nl dacht ik 'tsja moet je maar niet zo raar doen met je activisme' maar als ik het filmpje zie kan ik alleen maar denken 'wat.een.roekeloze.gek'
Ik heb er ook weinig medelijden mee. 'Sabs' zijn hoofdzakelijk hysterische idioten die echt niet voor je aan de kant gaan als je het ze vriendelijk vraagt. De enige mogelijkheid om erlangs te komen, is gewoon doorrijden (en hopen dat ze de teugels van je paard niet vastgrijpen). Daarna gaan ze standaard huilebalken, maar ze brengen toch echt zichzelf in die positie.
pien_2010 schreef:Wat ik ook kwalijk vindt is dat dit geen vossenjacht is. Dus wat doen die dierenactivisten daar vraag ik me af.
Hier gaat het voor het echie, en wordt later het aantal dode vossen gepubliceerd. Voor covid ooit 55 ! Stuks. Ga daar dan demonstreren. Een vos was ze te slim af, die zat in ons privébosje. Op vragen of ik wist waar die zat natuurlijk nee gezegd. Ik heb er niets mee. Maar een slippenjacht, dat is een dagje uit en samen genieten.
Sabs beweren dat slipjachten stiekem ook vossenjachten zijn en protesteren dus maar gewoon bij voorbaat al.