Anyhow, als ik ooit mijn trailer opnieuw in de lak ga zetten wordt ie knalrood denk ik. Schijnt hij auto's ook te helpen voor de zichtbaarheid op de weg..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pillow schreef:Ik vraag me af wat er bedoeld wordt met papieren die je moet hebben als je verder dan 65 km van huis gaat met je trailer. Echt nog nooit van gehoord.
En over trailer over het hoofd zien. Ik heb ooit binnen de bebouwde kom een scootmobiel onder de trailer gehad. Ik passeerde en hij sloeg af toen de auto voorbij was.
Citaat:Uitzonderingen: Maar als paarden aantoonbaar voor de hobby vervoerd worden, en met niet meer dan maximaal twee dieren vervoerd worden, dan is slechts een gedeelte van de Transportverordening van toepassing. Dán hoeft u ook geen getuigschrift of vervoersvergunning te hebben. In vrijwel alle andere gevallen wel. Zo ook bijvoorbeeld als u een paard/pony naar het slachthuis vervoert. Dat is immers een commerciële activitei
Harstikke leuk ding met witte velgjes. Bovendien kies ik voor mijn paard zeker veiligheid boven of het er mooi uitziet. Dus ik overweeg na het lezen van dit topic toch echt een rode trailer ja als ie ooit een nieuw likje verf nodig heeft. Tancreda4 schreef:pillow schreef:Ik vraag me af wat er bedoeld wordt met papieren die je moet hebben als je verder dan 65 km van huis gaat met je trailer. Echt nog nooit van gehoord.
En over trailer over het hoofd zien. Ik heb ooit binnen de bebouwde kom een scootmobiel onder de trailer gehad. Ik passeerde en hij sloeg af toen de auto voorbij was.
Me neither, daarom even gegoogeld. En dat gaat om commerciële activiteiten. Theoretisch kan dat overigens ook een wedstrijd zijn (waarde vermeerdering van je paard), of wegbrengen naar de slacht (centjes ontvangen).Citaat:Uitzonderingen: Maar als paarden aantoonbaar voor de hobby vervoerd worden, en met niet meer dan maximaal twee dieren vervoerd worden, dan is slechts een gedeelte van de Transportverordening van toepassing. Dán hoeft u ook geen getuigschrift of vervoersvergunning te hebben. In vrijwel alle andere gevallen wel. Zo ook bijvoorbeeld als u een paard/pony naar het slachthuis vervoert. Dat is immers een commerciële activitei
speurneusc schreef:
jackyline schreef:Tien duizenden engeltjes op ieders schouders daar. En voor caten.
Beterschap.
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1616160/ ... an-trailer