Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avalanche schreef:Elisa2 schreef:Te zwaar? er werd juist gezegd dat er te weinig verbinding was. Overigens is het ook niet zo dat je paard zwaar wordt als je het naar de hand roe rijdt. Dat is niet wat er bedoeld wordt met naar de hand toe rijden.
Even he: dat weet jij, dat weet ik, maar dat is niet hoe iedereen het interpreteert, en paarden kunnen zo wel degelijk onwijs zwaar worden. Ik vind Isabell heel vaak echt wel zwaar op de hand, maar ik moet de proef zo nog even bekijken.
Avalanche schreef:Waar kan je dit terug kijken? Ook op CMH?Ik zal het zo gaan zien. Ik ben de livestream van gisteren maar terug gaan kijken.
So far: HP moet dat prikken eens afleren, echt wat ergerlijk om naar te kijken ook.
Charlotte Fry: jammer van ander paard maar zoals altijd erg fijn om naar te kijken.
Emmelie vond ik echt fijn, Kirsten Brouwer ook. Marieke van der Putten nog niet eerder gezien maar fijne proef. Mocht nog wel wat meer spetteren, maar super fijn.
Ik ben erg benieuwd naar Isabell zo. Maar Isabell heeft altijd paarden die absoluut mijn type niet zijn om eerlijk te zijn.