DuoPenotti schreef:Dat jij ze niet kent staat niet gelijk aan dat ze niet bestaan
Of je hebt paarden waar dat niet bij kan. Bij mij kan het dus ook maar bij 1, alle andere die ik heb of heb gehad was dat ook niet het advies.
Hier dus ook toevallig alleen mijn merrie. Mijn ruin ging wel vaker hoor. Maar die heb ik helaas moeten verkopen. Dus die is niet zo lang gebleven. Doet het nu goed in de sport in Duitsland, S springen met een jong meisje. Heeft eerst voor de wagen gelopen bij haar opa, maar toen de beste man 82 werd, werd mennen wat te veel. Zonder dat zij het wisten dat ik de ruin al in het tuig beleerd had (tot slepen, niet voor de wagen) kochten ze een paard voor het mennen wat dus het truukje bleek te kennen, terwijl zij dachten dat het alleen bereden was. Tja, wie gaat er ook een springpaard voor de wagen zetten.

Dat was dus het paard wat een gebroken kaak gehad heeft als twenter. Is helemaal weer goed gekomen. Zij wisten het niet eens, en toen we in contact kwamen heb ik dat verteld. Die kaakbreuk heeft geen extra werk aan het gebit verder opgeleverd. Gewoon normale bezoekjes.