[KIJKTIP]Paardenfilm Silverstar vanaf vandaag ook op Netflix te zien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: [KIJKTIP]Paardenfilm Silverstar vanaf vandaag ook op Netflix te zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:28

Nee, geen last van

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:44

Ik vond het erg slecht geacteerd, alsof ze de teksten letterlijk voorlezen, vooral bij Britt. Ik zei gelijk tegen een vriend die hier was, die kan presenteren, maar acteren kan ze niet.

En dat van dat wel en geen bit en pre en ineens springpaard enzo viel wel erg op...daar hoefde je er niet voor op te letten. Net als dat ie lange manen los hangen had, en ineens toen ie de bak uitging knotjes?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:46

Cinnepin schreef:
Ik vond het erg slecht geacteerd, alsof ze de teksten letterlijk voorlezen, vooral bij Britt. Ik zei gelijk tegen een vriend die hier was, die kan presenteren, maar acteren kan ze niet.

En dat van dat wel en geen bit en pre en ineens springpaard enzo viel wel erg op...daar hoefde je er niet voor op te letten. Net als dat ie lange manen los hangen had, en ineens toen ie de bak uitging knotjes?

Ook opgevallen, inééns kan het paard springen... :/

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:54

Maar, lieve mensen, het is een kínderfilm. Britt zegt volgens mij ook nergens dat ze een acteertalent is, maar wel is ze gewoon haar dromen waar aan het maken. En ik vind het bewonderenswaardig dat ze ondanks het feit dat ze overal ontzettend zenuwachtig voor is het tóch allemaal maar ´even´ doet. Het is een onwijs leuke, geromantiseerde penny-pony-film met zaken die soms niks met de werkelijkheid te maken hebben, maar moet dat dan? Ik heb me prima vermaakt tijdens het kijken, en net wat Annet_Dottie zegt, ik heb de ´foutjes´ niet eens opgemerkt..

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:56

Tuurlijk is dat stoer van Britt. Maar er zijn meer kinderfilms dan alleen deze, waar het acteer talent toch hoger ligt en de foutjes minder opvallen...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:59

Er zijn altijd betere films. Vind het zo jammer dat mensen helemaal in zo'n negatieve flow komen, helemaal over iets luchtigs als een penny film.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 20:01

Qimm schreef:
Er zijn altijd betere films. Vind het zo jammer dat mensen helemaal in zo'n negatieve flow komen, helemaal over iets luchtigs als een penny film.

Precies dit.. Het lijkt bijna een wedstrijd ´wie kan de meeste fouten ontdekken´..

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 20:25

Altijd bij elke film zijn er weer klagers, je kan er niks aan doen, behalve er zelf niet in mee gaan. Idd het lijkt wel een wedstrijd, wie het meeste fouten ontdekt aan het einde van januari mag zelf Britt spelen (als dat zou gebeuren…)