Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce B schreef:Heel veel sterkte met het gemis.
Mooie leeftijd gehaald en je kunt veel van Anky vinden, maar de meesten van haar toppaarden werden niet verkocht na hun lange wedstrijdcarriere (ik weet dat Painted Black wel weg ging als leerpaard voor haar Spaanse leerling Morgan) en mochten tot de dood blijven. Mooie leeftijden van rond/in de 30.
Citaat:De Kur die mij het meest is bijgebleven is die tijdens Hickstead. Ik weet niet meer of het een EK of WK was. Ze koos toen voor haar oude kurmuziek Song sung blue...
VanHuisUit schreef:Citaat:De Kur die mij het meest is bijgebleven is die tijdens Hickstead. Ik weet niet meer of het een EK of WK was. Ze koos toen voor haar oude kurmuziek Song sung blue...
Dat dus. Ik hield het toen ook niet meer droog (hier bijzondere herinneringen aan Bonfire, meer dan aan Salinero).
Of je nu goud wint of niet, als je paard na zoveel jaar en zoveel herinneringen overlijdt is een drama. Heel veel sterkte voor alle betrokkenen.
joyce B schreef:Heel veel sterkte met het gemis.
Mooie leeftijd gehaald en je kunt veel van Anky vinden, maar de meesten van haar toppaarden werden niet verkocht na hun lange wedstrijdcarriere (ik weet dat Painted Black wel weg ging als leerpaard voor haar Spaanse leerling Morgan) en mochten tot de dood blijven. Mooie leeftijden van rond/in de 30.
Jessix schreef:joyce B schreef:Heel veel sterkte met het gemis.
De meeste ruiters zijn ook geen eigenaar van het paard en hebben die zeggenschap dan ook niet. Anky heeft dat wel gehad met in elk geval 3 van haar paarden. En ja het siert haar dat ze hen tot de dood heeft gehouden.
Ze zal hem vast missen. Veel sterkte voor haar en iedereen die hem lief had.
Ayasha schreef:Jessix schreef:
De meeste ruiters zijn ook geen eigenaar van het paard en hebben die zeggenschap dan ook niet. Anky heeft dat wel gehad met in elk geval 3 van haar paarden. En ja het siert haar dat ze hen tot de dood heeft gehouden.
Ze zal hem vast missen. Veel sterkte voor haar en iedereen die hem lief had.
Dat is een keuze die zo’n ruiter maakt hè.