Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elisa2 schreef:Tja, als je anderen in gevaar brengt dan vind ik niet dat iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelen. Beetje inlevingsvermogen siert de mens...boodschappen kunnen ook bezorgd worden.
Mdrf schreef:OleJon schreef:Corona is er en blijft er, net zoals griep. En we moeten er mee leren leven. En niet steeds de hele maatschappij op slot zetten.
Dit inderdaad, hou op met dat gezeur of virusje hier, virusje daar. Ga gewoon leven, lekker naar buiten en weerstand opbouwen. Gemiep overal.
germie schreef:Tolbert en Exloo.. daar hebben veel ruiters en grooms Corona opgelopen dit jaar.
Een snotje, dat is alles.
Dat je met corona gewoon kunt winkelen is duidelijk, want dan kom je nooit 15 minuten binnen 1.5m. Dat kom je ook niet op een concours. Dus waar haal je dan een besmetting vandaan?
Ik was hele dagen bij een besmet persoon in huis overdag en uiteindelijk kreeg ik keelpijn. Dat was alles. Dus ik ben geen dag binnen gebleven en heb het niemand gemeld verder, gewoon mijn ding gedaan zoals winkelen e.d.
germie schreef:Tolbert en Exloo.. daar hebben veel ruiters en grooms Corona opgelopen dit jaar.
Dat je met corona gewoon kunt winkelen is duidelijk, want dan kom je nooit 15 minuten binnen 1.5m. Dat kom je ook niet op een concours. Dus waar haal je dan een besmetting vandaan?
Ik was hele dagen bij een besmet persoon in huis overdag en uiteindelijk kreeg ik keelpijn. Dat was alles. Dus ik ben geen dag binnen gebleven en heb het niemand gemeld verder, gewoon mijn ding gedaan zoals winkelen e.d.
Tazzey schreef:Door mensen als jij ben ik op de IC beland. Thanks!![]()
Tazzey schreef:germie schreef:Tolbert en Exloo.. daar hebben veel ruiters en grooms Corona opgelopen dit jaar.
Door mensen als jij ben ik op de IC beland. Thanks!![]()

Popstra schreef:Is het niet een beetje kinderachtig om anderen de schuld te gaan geven dat je ziek bent geworden e.d?
Dan kun je bij elk verkoudheidje wel kwaad gaan worden op de medemens is het niet!?
OleJon schreef:Iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelen. En is ieder zijn eigen verantwoordelijkheid.
Neem een prik, draag een mondkap of wat dan ook.
Ik doe niet mee
Tazzey schreef:Babootje, sterkte met het verlies.
Olejon, jij begrijpt het blijkbaar nog steeds niet of je wilt het niet begrijpen. Welke van de twee het ook is, ik ga mijn tijd niet meer verdoen aan mensen zoals jij.
rien10 schreef:OleJon schreef:Iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelen. En is ieder zijn eigen verantwoordelijkheid.
Neem een prik, draag een mondkap of wat dan ook.
Ik doe niet mee
Jij doet niet alleen niet mee, je verkondigt ook te pas en te onpas. In ieder topic kom je met "ik doe niet mee" en "het is maar een griepje" of "de samenleving kan niet op slot vanwege Corona".
Ieder doet wat hij of zij moet doen? OK, maar dan zonder uithangbord AUB.
rien10 schreef:OleJon, wat heeft een auto ongeluk met Corona te maken? Bovendien is je voorbeeld krom. Kan je het nou voor één keer laten rusten. Dit onderwerp gaat over Paardensport open houden. Niet over Corona maatregelen. Je hebt je punt gemaakt, in diverse topics. We weten hoe je er over denkt. Je hoeft dat hier niet te melden.