Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Elisa2 schreef:Die hun handje ophouden zeker...? ik kan daar echt geen respect voor opbrengen, ga werken met je donder denk ik dan.
Hun handje ophouden in de VS? Welk sociaal stelsel dacht je dat ze daar hadden?
Dat ze zonder cap rijden is idd vreemd, je kan er geen fiets huren zonder fietshelm, maar iedere kneus wordt op een paard gehesen zonder cap en dat vinden ze helemaal normaal.
Maar goed, je mag in de meeste staten ook met wapens rondlopen
DuoPenotti schreef:Een rondje aan de hand zowel links als rechtsom is wat anders dan dit.
Waarbij je bij het draven direct instructies kreeg voor te leren lichtrijden wat de meeste kinderen best snel te pakken hebben.
Niet de hele dag nieuwe beginners, maar ook kindjes die al best fijn zitten.
Amber_anne schreef:Sunnda schreef:Ik snap echt niet wat 'is niet van deze tijd' voor argument is.
Wie bepaalt dat? Een paar activisten?
Paardjes worden goed verzorgd, genoeg rust, eten en drinken. Ik zie echt geen probleem.
En rijden alleen in de avonduren en vroege ochtend in hele warme landen is echt onzin.
Misschien als je voor de hobby een paard hebt, maar beroepsmatig zat ik er met 40° ook gewoon op.
Maatschappijen groeien en veranderen keer op keer. Daarbij veranderen ook onze gedachtes en komen we er achter dan dingen die we vroeger deden niet goed waren. Als je nooit verandert kom je ook niet verder.
We zijn ondertussen op een punt gekomen dat we weten dat in de hitte rondhobbelen met stuiterende kinderen op je rug. Of vastgebonden staan in een draaimolen niet meer bevorderlijk is voor het dier. Net als dat de hele dag op stal niet goed is voor het dier.
Dat jij met 40 graden erop zit maakt het nog niet goed. Wie weet gebeurt dat over 10 jaar ook niet meer.
Sakura789 schreef:Loretta, lees het topic eens door. Volgens mij is de minderheid voor het behouden en vindt de meerderheid het niet meer van deze tijd.
Kijk het filmpje, maar wat bizar dat ze geen caps op hebben? In een land waar elk risico duizend keer ingedekt wordt? Dat snap ik niet helemaal.
Ninx schreef:Sakura789 schreef:Loretta, lees het topic eens door. Volgens mij is de minderheid voor het behouden en vindt de meerderheid het niet meer van deze tijd.
Kijk het filmpje, maar wat bizar dat ze geen caps op hebben? In een land waar elk risico duizend keer ingedekt wordt? Dat snap ik niet helemaal.
Loretta is een anti-activisten activiste……
Daar is ze heel druk mee, geen tijd om te lezen dus