Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Ja maar als je het om 12 uur pas weet, en het begint al om 14 uur, dan kan toch niet iedereen op tijd erbij zijn want als je van de ene naar de andere kant van het land af moet reizen dan heb je echt meer tijd nodigen al helemaal voor users die met het ov moeten.
Ps, komende dagen zal ik even wat minder vaak online zijn, ik moet even ergens een ziekige wilde hengst zoeken en temmen zodat ik die vrijdag mee kan nemen naar het evenement voor de groentesoep. Maar wat voor treinkaartje moet ik dan kopen? Want een paard heeft 4 ledematen maar het is natuurlijk geen hond, en je kan er ook op zitten maar het is ook weer geen fiets, het kan je kleine meisje/knulletje zijn maar het is ook weer geen kind. Moeilijk moeilijk... Kan iemand mij anders een goede reismand aanraden? Want het wordt wel sowieso een falabella want een grotere past niet op mijn balkon voor die paar dagen.
Geen haat reacties alleen reageren als je tips hebt
Giolli: zou dat ding ook werken met een dot slagroom er op? Voor als we alle sneeuw op hebben gemaakt zeg maar, dan kunnen we door tot middernacht
Telpeva schreef:Hoeveel liter soep zou er nodig zijn om alle bokkers van soep te kunnen voorzien, wat een werk moet dat zijn zeg om dat te maken! Lief van jullie hoor, teamies
Mag ik een vershoudbakje meenemen? Dan kan ik de pony thuis laten en het in de avond aan hem voeren
Avalanche schreef:Telpeva schreef:Hoeveel liter soep zou er nodig zijn om alle bokkers van soep te kunnen voorzien, wat een werk moet dat zijn zeg om dat te maken! Lief van jullie hoor, teamies
Mag ik een vershoudbakje meenemen? Dan kan ik de pony thuis laten en het in de avond aan hem voeren
Pony gewoon meenemen joh![]()
Neem ik de mijne ook mee