halterscoll schreef:Heerlijk verhaal om te lezen en het verklaard ook veel voor nieuwe leden ;p
Ja zeker, hier eentje!
Geweldig, ik ga het oude topic ook maar door lezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Liesje89 schreef:Hahahahaha heerlijk! Was dat niet gewoon de voorbode van alle 1 april grappenFarbenfröh staat nog vers op mijn netvlies
Het hele groentesoep gebeuren heb ik wel meegekregen maar ik gok met een ander accountIk hoop niet dat ik nu een ban krijg
Farbenfrohtrauma door opgelopen. Wat ben ik daar ingetrapt toen
Die laarzen weet ik ook nog. Ik heb daar zo om moeten lachen en medelijden mee gehad.
Iris82 schreef:Suzanne F. schreef:Ik vraag me ook af of Pokemon nou echt was of een troll. Als het echt was dan was ze wel echt de meest Uber penny die er bestond.
Ik vind het zo'n prachtige gedachte dat er ergens gewoon iemand op de wereld is die al 20 jaar aan het grinniken is om alle commotie.
Sizzle schreef:Er was ook ooit een tijdje een vervelend typ dat in fototopics graag even liet weten hoe mooi strak je rijlaarzen waren![]()
Die heeft het gelukkig niet lang volgehouden.
Sizzle schreef:Het topic van de volledig bijelkaar verzonnen emigratie naar Amerika vergeet ik ook niet snel. Heel treurig eigenlijk maar ook een eye opener hoe makkelijk je kan bedriegen op internet.