Tot op heden.. Tja, voor de een is dat prima, voor de ander niet. Stel je eens voor, een schaal vol blauwe smarties, en er worden 3 van dezelfde kleur met iets erin gedaan waaraan je kunt overlijden. Neem maar een handje, tot op heden is er nog niemand overleden.
NadjaNadja
Hoofdmoderator
Geplaatst: 15-11-21 07:51
Moderatoropmerking:
Bij deze het verzoek om de discussie omtrent corona en de genomen maatregelen voort te zetten op het subforum Corona Vragen [CV]. Uiteraard zijn inhoudelijke reacties op het artikel hier wel toegestaan.
Het is natuurlijk verdomd moeilijk om een discussie over de coronamaatregelen te verbieden in een topic dat over een coronamaatregel gaat. Ik zie eigenlijk geen andere manier waarop dit topic kan verlopen? Wat is ontopic en wat is offtopic, kan daar een duidelijke grens in aangegeven worden?
Maar waarom zou je hier de discussie nogmaals voeren terwijl er een heel subforum is waar je je ei en mening kwijt kunt? Dit is niets meer dan een nieuwsbericht.
Inhoudelijk kun je zeggen wat fijn dat de springwedstrijd door kon gaan of juist: raar dat het doorgaat. Ik noem maar wat. Of mijn reactie: goed dat ze controleurs van buiten hebben genomen.
Dat denk ik eigenlijk ook bij ieder wolventopic dat verschijnt. Je kiest ervoor om nieuwsberichten te plaatsen, uiteraard kan het dan zijn dat die nieuwsberichten discussies oproept die al een paar keer gevoerd zijn. Je kan er dan ook voor kiezen het topic te sluiten zodat er alleen op het al bestaande topic gereageerd kan worden. Maar een topic openen over een coronamaatregel en tegelijkertijd de vraag stellen om niet te discussiëren over de coronamaatregelen, is als een olifant leren vliegen.