Caily schreef:Hij staat sinds oktober 2020 in Italië en is ook in hun eigendom. In Italië is vers sperma beschikbaar, maar je hoeft pas te betalen wanneer de merrie drachtig is...
En daarom wordt hij nu hier geveild?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Caily schreef:Hij staat sinds oktober 2020 in Italië en is ook in hun eigendom. In Italië is vers sperma beschikbaar, maar je hoeft pas te betalen wanneer de merrie drachtig is...
Pantykous schreef:janderegelaa schreef:
Hij is 5 oktober nog gekeurd in Italië. De eigenaresse is Irene Lancione, niet Christine McCrea.
Vind het schaamteloos om het dier zo te verkopen, maar ja, geld problemen of weet ik wat zou goed kunnen.
_San87_ schreef:Als ie sinds 2020 al in Italië staat dan zijn iig De Brabander en McCrea daar niet van op de hoogte. Of ze zijn daar heel traag met websites aanpassen, dat kan ook. Maar dan is dat wel slecht, want we zijn ruim een jaar verder.
Caily schreef:Hij heeft z'n eigen fb pagina zelfs kwam ik achter. Die spreekt voor zich.
Normaal betaal je een standaard prijs en volledig tarief bij dracht. De hengstenhouders die bij gust volledig bedrag doorstrepen ken ik eigenlijk niet. Klinkt wel interessant. Al is het wel gelijk denken aan addertje en gras...