Apple schreef:Er waren meerdere deelnemers met problemen met hun paard. Je hebt een aantal mogelijke oplossingen:
- ieder gewoon zijn eigen paard laten meenemen
- de paarden die geselecteerd zijn nog eens extra laten checken om te kijken of het echt wel hele brave gemakkelijke springers zijn
- de ruiter iets meer de tijd geven en de kans om van paard te ruilen als het niet past
- het onderdeel aanpassen en de paardensport er uit weg laten
In deze vorm sluit het niet meer aan bij de huidige Olympische gedachte.
Meest logische oplossing lijkt me.
Dit kan echt gewoon niet meer.
Wat een onkunde bij deze vrouw.
De coach lekker boeltje bij elkaar schrapen en terug naar huis.
Ik ga er vanuit dat de beschikbare paarden echt absoluut wel uitgebreid getest en begeleid zijn om hieraan deel te kunnen nemen.
Als ik eigenaar was geweest van 1 van de beschikare paarden was ik op zijn zachtst gezegt not amused om dit te zien...
Buiten dat, dit paard kan er haast wel een trauma aan over houden en wil misschien wel nooit meer springen of fatsoenlijk met andere ruiters lopen...die vrouw had van mij toch een beste dikke schadeclaim aan de broek hangen met het verpesten van het paard door eigen onkunde.
Ronduit belachelijk dat dit gewoon toegestaan werd...de organisatie had direct moeten ingrijpen, diskwalificeren en nooit meer op een paard dat mens...
Gewoonweg zielig voor het dier, het is nou eenmaal geen machine.
Ik zou dit gehele onderdeel uit het vijfkamp halen...zet er maar een ander onderdeel voor terug ofzo, deze vijfkamper is in ieder geval niet geschikt om met dieren samen te werken.