Dilan93 schreef:pimaude schreef:Ik had toch niet zo gauw een Fries gekocht als ik haar zou zien. Veel sterkte.
Want?
Ja, nee ik heb azijn gedronken die dag.
ik had een heel andere samantha in mijn hoofd weer wat geleerd. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
meganvr schreef:Ik heb een aantal vriendinnen die op dezelfde stal staan als haar en schijnbaar had ze na de val eerst nog op het terras gezeten
Maar goed iedereen valt wel is.
Je hoeft niet meteen KO te liggen en op de IC te belanden met zwaar hersenletsel om toch even naar de SEH te gaan na een val. Zeker als je een flinke klap op je rug krijgt en die blijft pijn doen, is het heel verstandig om een ambulance te bellen en het even na te laten kijken. Mkango schreef:meganvr schreef:Ik heb een aantal vriendinnen die op dezelfde stal staan als haar en schijnbaar had ze na de val eerst nog op het terras gezeten
Misschien dat iemand haar even op het terras had geparkeerd met een glaasje water om even bij te komen en ze daarna de ambulance belden.Je hoeft niet meteen KO te liggen en op de IC te belanden met zwaar hersenletsel om toch even naar de SEH te gaan na een val. Zeker als je een flinke klap op je rug krijgt en die blijft pijn doen, is het heel verstandig om een ambulance te bellen en het even na te laten kijken.
meganvr schreef:Ik heb een aantal vriendinnen die op dezelfde stal staan als haar en schijnbaar had ze na de val eerst nog op het terras gezeten