Samantha Steenwijk naar eerste hulp na val van paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 23:14

Dilan93 schreef:
pimaude schreef:
Ik had toch niet zo gauw een Fries gekocht als ik haar zou zien. Veel sterkte.

Want? :=

Ja, nee ik heb azijn gedronken die dag. :D ik had een heel andere samantha in mijn hoofd weer wat geleerd.

rowindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 23:36

Ik heb een aantal vriendinnen die op dezelfde stal staan als haar en schijnbaar had ze na de val eerst nog op het terras gezeten :=
Maar goed iedereen valt wel is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 00:01

meganvr schreef:
Ik heb een aantal vriendinnen die op dezelfde stal staan als haar en schijnbaar had ze na de val eerst nog op het terras gezeten :=

Misschien dat iemand haar even op het terras had geparkeerd met een glaasje water om even bij te komen en ze daarna de ambulance belden. :)* Je hoeft niet meteen KO te liggen en op de IC te belanden met zwaar hersenletsel om toch even naar de SEH te gaan na een val. Zeker als je een flinke klap op je rug krijgt en die blijft pijn doen, is het heel verstandig om een ambulance te bellen en het even na te laten kijken.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 06:15

Mkango schreef:
meganvr schreef:

Misschien dat iemand haar even op het terras had geparkeerd met een glaasje water om even bij te komen en ze daarna de ambulance belden. :)* Je hoeft niet meteen KO te liggen en op de IC te belanden met zwaar hersenletsel om toch even naar de SEH te gaan na een val. Zeker als je een flinke klap op je rug krijgt en die blijft pijn doen, is het heel verstandig om een ambulance te bellen en het even na te laten kijken.

Dat dus.

Ben vorig jaar van ons paard geklapt. Deed zeer, maar in de adrenaline ook weer terug op gestapt en een stukje gestapt. Tot het steeds meer zeer ging doen en ik moeite had met ademen.

Gebeld naar de HAP, want ik dacht wel gewoon door mn vriend gebracht te kunnen worden. Ik kon zelf nog opstaan en praten. Maar het werd heel sterk afgeraden en we moesten een ambulance bellen omdat ze bang waren voor rug- of nekletsel.

Was dus ook een hele happening terwijl ik gewoon bij kennis was en alles.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 09:37

meganvr schreef:

Ze zal wel liters bier hebben gedronken.....

Wat weer een aanname....
Wellicht is ze daar geparkeerd om even bij te komen en wat te drinken....

rowindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 09:45

Ik zeg ook nergens dat het verkeerd is hoor. Ik ben ooit met zware hersenschudding,een gebroken kaak en een gebroken schouder gewoon naar huis gefietst en daarna begon de ellende pas en kwam er een ambulance omdat ze dachten dat ik rug en nek letsel had.

FeverGloves

Re: Samantha Steenwijk naar eerste hulp na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 09:52

En adrenaline doet ook veel he, daardoor voel je vaak ook pas later hoeveel pijn het eigk doet.

rowindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 11:30

FeverGloves schreef:
En adrenaline doet ook veel he, daardoor voel je vaak ook pas later hoeveel pijn het eigk doet.

Jaa is zeker waar