Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StillAngel schreef:Wat een vreselijk vaag artikel. daarbij.. schaafwonden in gezicht is tegenwoordig een "gewond" iemand? Op het einde van NOS artikel staat: van onze hulpverleners blijf je af.
OK zal hij een brief naar paardlief moeten sturen?! Zeer vreemd.
Naar mijn ervaringen zijn boa s niet bepaald toegelaten om hun emotionele intelligentie ook maar dat terzijde
fransje23 schreef:Dat uit de bosjes stuiven is in dit topic bedacht, volgens mij!

Loretta schreef:Zal die dan door gehad hebben dat die boa gewond was nadat het paard op hol geslagen was.

tengeltje11 schreef:Hier een Belg en de enige boa die ik ken is een hele grote, gevaarlijke slang....
Wat is een boa juist?

xLoki schreef:Het uit de bosjes stuiven doen ze vaker hier in de omgeving. Is me al 2x overkomen op de Hoge Vuurscheweg, zowel paard als ik hadden een hartverzakking
Maar terug naar dit verhaal, ik schrik ervan dat iedereen het gelijk opneemt voor paard en ruiter. Jullie waren er niet bij, er wordt maar heel weinig info naar buiten gebracht en feit is dat de BOA door het incident onder zijn motor terecht is gekomen en verwondingen aan het gezicht heeft opgelopen. Heel mijn Facebook is ontploft met dit bericht, dus indien de ruiter uit de buurt komt heeft hij allang gezien dat hij gezocht wordt. Bizar verhaal, hoop dat ze erachter komen wie het is geweest en dat ze een gesprek aangaan.
Loretta schreef:Ik hoorde het op het radio nieuws en vond het gelijk al een heel vreemd bericht. Dat de ruiter het paard bewust heeft laten steigeren vind ik zeer onwaarschijnlijk. Dat de BOA geen verstand van paarden had en hierdoor zelf de problemen heeft veroorzaakt komt mij een stuk waarschijnlijker voor. Zoveel mensen die geen idee hebben wat een paard is
bigone schreef:Boa’s hebben gewoon een zeer slechte naam vanuit het verleden. In ons dorp kregen we ook boa’s , mensen die langdurig thuis hadden gezeten met sommigen waarvan ik wist dat ze niet de helderste lichten waren. Hoe ze het examen gehaald hadden? Tja en dan rijden ze door het dorp, pak aan en ze voelden zich in één keer de baas en gedroegen zich ook zo. Vriend liet hondje uit, was voor zijn huis in de berm. Hondje poept, hij zoeken naar zakje en wil de straat over steken om zakje te halen. Boa geeft meteen bekeuring van 90 euro terwijl de vrouw van vriend er al met zakjes aan komt lopen. Zaak is wel geseponeerd maar dan weet je hoe boa’s zich ook kunnen gedragen.
Kidde schreef:xLoki schreef:Het uit de bosjes stuiven doen ze vaker hier in de omgeving. Is me al 2x overkomen op de Hoge Vuurscheweg, zowel paard als ik hadden een hartverzakking
Maar terug naar dit verhaal, ik schrik ervan dat iedereen het gelijk opneemt voor paard en ruiter. Jullie waren er niet bij, er wordt maar heel weinig info naar buiten gebracht en feit is dat de BOA door het incident onder zijn motor terecht is gekomen en verwondingen aan het gezicht heeft opgelopen. Heel mijn Facebook is ontploft met dit bericht, dus indien de ruiter uit de buurt komt heeft hij allang gezien dat hij gezocht wordt. Bizar verhaal, hoop dat ze erachter komen wie het is geweest en dat ze een gesprek aangaan.
Niet iedereen heeft Facebook natuurlijk. Het gaat hier om een man, mijn vader heeft alleen LinkedIn
Juut schreef:Zo dan... Zenuwachtig paard of niet: ruiter had al lang zelf contact op kunnen nemen...