Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie schreef:bijzonder, een paar jaar geleden trimde hij met zijn coach in hetzelfde bos waar ik paard reed en schold hij altijd op mijn paard en paarden in het algemeen. De coach was een bijzonder aardige man en zorgde ervoor dat we elkaar minstens 3 x op 1 sessie tegenkwamen
Mijn stal & weiland grensde bijna aan zijn terrein, met een gracht ertussen.
Toen hij verhuisd was, was het een stuk rustiger daar
Essie73 schreef:janderegelaa schreef:Dat is niet Marco Borsato op de bok.
In het begin van het filmpje zit Marco wel degelijk op de bok. Verderop inderdaad niet meer.
Dilan93 schreef:Toch leuk dat de bokker MB als eerste in gedachten komt bij veel mensen toen ze de titel lazen
Citaat:Borsato volgt les bij IJsbrand Chardon. Hij deelde op Instagram een video waarbij hij met de vierspan door een parcours reed.
Klik hier om de video te bekijken
Morrie schreef:bijzonder, een paar jaar geleden trimde hij met zijn coach in hetzelfde bos waar ik paard reed en schold hij altijd op mijn paard en paarden in het algemeen. De coach was een bijzonder aardige man en zorgde ervoor dat we elkaar minstens 3 x op 1 sessie tegenkwamen
Ibbel schreef:Ik betwijfel of je je "nieuwe hobby mennen" start met een rondje een 4-span rondsturen.
Dat begint toch echt met droog mennen op het mentoestel, en dan eens een poging doen tot het optuigen van een enkelspan en het rijden met 1 paard voor de kar. Als je die eenhandig met Achenbach ook in de bochten kunt rondsturen ga je eens een keer dubbelspan leren. Ik neem hierbij even aan dat IJsbrand klassiek lesgeeft - die heeft een naam hoog te houden tenslotte.
Vervolgens éérst ook nog langspan (tandem dus) omdat je daar de 4-leidselvoering leert, voordat je uberhaupt 4 paarden voor je kar kunt knopen.
Maar hé, leuke publiciteitsstunt is het wel
Noisy schreef:Morrie schreef:bijzonder, een paar jaar geleden trimde hij met zijn coach in hetzelfde bos waar ik paard reed en schold hij altijd op mijn paard en paarden in het algemeen. De coach was een bijzonder aardige man en zorgde ervoor dat we elkaar minstens 3 x op 1 sessie tegenkwamen
Ik mag die coach nu al