Het doorgeefstokje van maart: Janderegelaa

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

barrbara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 15:19

Wat leuk die foto van jou met Pandoer te zien!
Ik heb Pandoer nog geboren zien worden bij familie Van de Greijn. En door Miranda Dammers, die Pandoer toen kocht, ben ik ooit terecht gekomen bij de familie Van de Greijn.
Ik verzorgde de moeder van Pandoer vanaf dat ze ongeveer 2 en half jaar was en heb geholpen haar zadelmak te maken. Ik heb de moeder van Pandoer later overgekocht van de fokker. Ik heb zelf veel later nog een veulen met haar gefokt en heb dus nu de halfbroer van Pandoer nog staan en sta ook nog steeds op dezelfde stal waar Pandoer geboren is.

Groetjes Barbara

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 15:56

barrbara schreef:
Wat leuk die foto van jou met Pandoer te zien!
Ik heb Pandoer nog geboren zien worden bij familie Van de Greijn. En door Miranda Dammers, die Pandoer toen kocht, ben ik ooit terecht gekomen bij de familie Van de Greijn.
Ik verzorgde de moeder van Pandoer vanaf dat ze ongeveer 2 en half jaar was en heb geholpen haar zadelmak te maken. Ik heb de moeder van Pandoer later overgekocht van de fokker. Ik heb zelf veel later nog een veulen met haar gefokt en heb dus nu de halfbroer van Pandoer nog staan en sta ook nog steeds op dezelfde stal waar Pandoer geboren is.

Groetjes Barbara

Wat leuk! Hij was daar inderdaad net zadelmak. Wel braaf dus goed gedaan! Hij zal er ondertussen ook wel niet meer zijn.

barrbara

Re: Het doorgeefstokje van maart: Janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 16:31

Nee hij leeft al een tijdje niet meer. Weet dat ie nog wel leuk in de sport gelopen heeft. Hij is later nog van een jong meisje geweest en stond toen in Maartensdijk. Heb hem toen nog wel opgezocht samen met zijn fokker Jan Van de Greijn.

barrbara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 17:05

Afbeelding

Afbeelding

Foto's zijn uit 2012

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 17:28

barrbara schreef:
[ [url=m/PpVEGi.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/sskVfW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Foto's zijn uit 2012

Mooi! Hij heeft in elk geval Z gelopen weet ik.