Liesbethje schreef:Jeetje, ik krijg er gelijk koude rillingen van als ik dit leesWat erg als je je eigen paard zo voor je ogen ziet verdrinken, Ik hoop dat ik het iig nooit mee hoef te maken
ben ik het helemaal mee eens.. lijkt me echt heel erg...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vamp schreef:ja, echt heeel erg.
wat ik helemaal vresenlijk vnd is dat in het houtens/bunniks/wijks nieuws op de voorpagina een foto staat van dat paard.
En ja, terwijl ze het dier uit de sloot hijsen.Met het hoofdstel aan der benen.
het is toch verschrikkelijk dat je zon foto in de krant zet??
Cassidy"]
Het lijkt me echt heel vreselijk om dit voor je ogen te zien gebeuren. Maar had die man geen zakmes bij zich?
[/quote]
[quote="Sjuimpje schreef:Over het mes:
Moet je voorstellen dat jouw paard in de vaart dondert met een kar aan zijn lijf welke zinkt. Je hebt zijn hoofd vast, welke je niet kan loslaten wat dan sleurt de kar hem mee naar de bodem...
Hoe wil je dan in godsnaam de strengen doorsnijden? Tegen de tijd dat je de eerste doorhebt is je paard al verzopen en heb jij al een schedelbasisfractuur van het maaiende paard.
Mijn vader draagt overigens ALTIJD zijn mes aan zijn broekriem, en zo hoort het ook. In zo'n geval heb je daar echter geen donder aan.
Yuna schreef:Is dit recent gebeurt, want vorig jaar is er ongeveer exact hetzelfde gebeurt...?![]()
Ik hoop dat het van toen was, want het idee dat zoiets twee paarden en hun eigenaren is overkomen lijkt me vreselijk
*voelt zich misselijk bij het idee*
brrr, echt een van de ergste dingen dat een paard en hun eigenaar kan overkomen