Vulina schreef:superpony schreef:Over de opmerking; we inspecteren de paarden 2x daags, maar wat we maaien niet............Mijn god! Echt? Je controleert de wei die je maait niet?? Hele slechte zaak. Gelukkig haal ik mn hooi waar dat wel gedaan wordt.
Je moet even lezen. Of nog een keer lezen. Of als je het dan nog niet begrijpt, daarna nog een keer lezen.
We controleren niet dagelijks of er boompjes langs een te maaien weide worden geplaatst. Moeilijk te begrijpen? Mijn god. Slechte zaak. Doe even normaal zeg; zo lelijk te wijzen met dat vingertje. Aardig doen is gratis.
Ik zou zeggen; Begin zelf met het goede voorbeeld.
Jij zegt dat je geen kennis hebt of hoeft te hebben over alle bomen.......Dat moet wel als je paarden hebt. Je moet wel weten wat giftig is.
Jij zegt dat je de wei waar je maaot niet controleert. En dan is controleren op bomen ernaast echt niet voldoende. Je hebt namelijk de bladeren, zaden en zaailingen. Die maai je zo mee.
Ik kan er niks aan doen hoe jij iets plaatst en overkomt. Je fokt, maar komt niet erg kundig over en je verdediging zelf is alles behalve vriendelijk.
.
Handig!