Vrijwilligers zeggen vertrouwen in bestuur Military op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 18:10

Heel begrijpelijk.

Ik zie het steeds meer op mij heen gebeuren.
Grote groep ziet zo evenement als een leuk uitje en zijn bereid om hun handen uit te mouwen te steken terwijl een andere groep het als één groot verdien model zien waarbij ze zo veel mogelijk proberen te verdienen over de rug van de vrijwilligers.

Ik zie dit steeds meer om mij heen dit gebeuren en dit maakt de amateursport kapot. De KNHS is is hier ook heel goed in.
Ik verwacht wel mede danzij zit en de Corona dat de er veel gaat veranderen in de wedstrijdsport.

Georged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 19:39

Helaas absoluut herkenbaar voor mij en voor tientallen andere paardenliefhebbers, die ooit hebben meegewerkt aan Breda Hippique/ Outdoor Brabant... dat inmiddel hartstikke kapot is gemaakt door een zogenaamd bestuur dat alleen maar oog had voor zogenaamde sponsors en bobo's... ik had altijd gehoopt dat men in Tukkerland intelligenter en integerder was, maar zo te zien heeft men daar evenveel last van deze zogenaamde "vooruitgang" maar duurt de lijdensweg daar alleen maar iets langer...

Georged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 19:47

Boras schreef:
Ja dat begrijp ik wel. Maar dat is nog steeds behoorlijk algemeen.

Is de voorzitter onbevoegd?

Of bepaalt hij juist mede wie bevoegd is. Met inachtneming van de regels van de FEI.

Er zijn vragen. Daarom ga ik niet verontwaardigd naar wie dan ook wijzen. Of wie dan ook gelijk geven.

Edit: aangepast

Zo dus jij hebt vragen? Nou een "voorzitter" was oorspronkelijk ook maar een vrijwilligersfunctie en een bepaalde rol in het team, "voorzitter" betekent nooit dat je eigenaar of baas bent, bij iedere grote internarionale wedstrijd heeft iedereen zich inderdaad te houden aan FEI-regels en die bepalen onder andere dat het stallenterrein net zo heilig is als de kleedkamer van een voetbalteam, dat is namelijk de p l ek waar iedere deelnemer zich rustig moet kunnen voorbereiden op zijn/haar wedateijd dus dat is niet 1 of andere kinderboerderij waar een groepje sponsors of fans of zelfs familieleden zomaar even kunnen "paardje aaien", okee?