KWPN neemt online behaalde winstpunten niet over

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re: KWPN neemt online behaalde winstpunten niet over

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 08:41

Het KWPN neemt ze wel over. Kon het zien bij een paard in de database.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 08:46

pol013 schreef:
Oehlala schreef:
op horsetelex kun je het ook zien. Het is zeker voor de fokkerij wel interessant om te zien wat er uit bepaalde stammen komt. Dat is dan het niveau waarop het paard gestart is geweest. Niet met naam en toenaam hoe of wat.

Precies. Daar voor hoef je niet precies te weten waar iemand gestart is met precies welke punten. Dan wil je gewoon weten tot waar een paard gekomen is lijkt mij.

De informatie die Horsetelex weergeeft is meestal incompleet en/of verouderd.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:52

Misschien voor de basisspeler, maar de internationale levels kloppen heel redelijk.
En eerlijk, alles wat zon beetje tot z loopt, is ook niet echt interessant voor de fokkerij.

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 11:50

vind de online proeven een leuk initiatief! als amateur zonder vervoer momenteel een perfecte instapper om te kijken of wij er klaar voor zijn, dus als een soort BB initiatief zou ik het heel tof vinden als ze het er na corona in houden.
wat kwpn betreft, snap ik het wel. met normaal tempo, stel je had 5 wp in de M1 en je hebt er met online proeven na juli nog 5 gehaald en je start erna op een normale wedstrijd M2 dan staat bij t kwpn alsnog dat je paard M2 dus geen probleem daar.
maar het moet niet zo zijn dat mensen nu ineens van 0 naar 100 gaan en met alleen online proeven hun sportpredicaat halen.