Charmeur met wedstrijdpensioen en verkocht naar Canada

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 13:39

mavantos schreef:
Er wordt netjes gecommuniceerd over mening. Dat klopt, maar nergens wordt onderbouwd waarom Madeleine dan geen fijne amazone zou zijn. Er wordt zelfs gesproken over een dieronvriendelijke manier.

Je kan prima je mening enigszins genuanceerd verkondigen. Volgens mij wordt er niet beseft dat alles wat op Bokt wordt geplaatst er voor de eeuwigheid op staat. Als ik Madeleine zou zijn had ik dit niet kunnen waarderen.

Er wordt hier niks raars gezegd en alles wat beweerd wordt is op beeld terug te vinden. Nu kun je het niet eens zijn met de meningen die gegeven worden, ieder zijn eigen, maar zwart maken? In de verste verte niet.

Ik denk dat Madeleine meer 'last' heeft van officials op wedstrijd, dan van een paar bokkertjes op het internet.

pillow

Re: Charmeur met wedstrijdpensioen en verkocht naar Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 20:27

Ik vindt dit gediscuzeur over Madeleine off topic

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 08:02

Ik wil er nog wel een schepje bovenop doen hoor. Van mij zouden dat soort ruiters uitgesloten mogen worden. Vreselijk beeld en het heeft niets met dressuur of een happy athlete te maken. Het is mij een raadsel dat zij telkens kansen krijgt, terwijl Nederland vol zit met ruiters die wel op een diervriendelijke manier kunnen rijden. Op deze manier wordt onze sport steeds een stukje meer zwart gemaakt tot straks een meerderheid het wil verbieden en dan kan ik ze geen ongelijk meer geven.

En dat gezever dat je dit niet op internet mag zetten. Als ze dit niet over zichzelf wil lezen, moet ze niet zo rijden. Klaar. Ze heeft het zelf in de hand. Daarbij is in het verleden gebleken dat ze ook niet te beroerd is om haar teamgenoten af te vallen op internet dus dan moet ze zelf al helemaal niet piepen wanneer een vreemde dat doet.