Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Je ziet ook steeds vaker dat oude boerderijen opgekocht worden . Dan lijken ze bewoond maar in werkelijkheid zitten er criminelen in.
bigone schreef:Je ziet ook steeds vaker dat oude boerderijen opgekocht worden . Dan lijken ze bewoond maar in werkelijkheid zitten er criminelen in.
gohya schreef:Je ruikt Wietplanten op meters afstand al. Hoezo ze wisten er niet vanaf?
Ik had 1 grote Wietplant in mijn zijtuin staan,voor me zoon, je rook hem al vanaf de straat.En dit was nog maar 1 plant.
Het is ook zeer verleidelijk om 'mee te doen' je krijgt er aardig wat geld voor en je hoeft zelf niks voor te doen, alleen je schuur uitlenen.
safina schreef:Ik vind het toch altijd gek dat ze bij mij, mijn familie en bekenden nooit het erf opkomen met de boodschap "we komen hier even een drugslab bouwen in de schuur, waag het niet om 'nee' te zeggen.'![]()
Ik geloof best dat er soms dwang achter zit hoor, heel naar als je zin zo'n situatie terecht komt, maar is het niet ook gewoon een kwestie van het soort volk waarmee je je inlaat? Wat hier en bij schoonfamilie in de buurt is opgerold waren sowieso adressen waar al veel randfiguren en rare patsers kwamen.
gohya schreef:Je ruikt Wietplanten op meters afstand al. Hoezo ze wisten er niet vanaf?
Ik had 1 grote Wietplant in mijn zijtuin staan,voor me zoon, je rook hem al vanaf de straat.En dit was nog maar 1 plant.
Het is ook zeer verleidelijk om 'mee te doen' je krijgt er aardig wat geld voor en je hoeft zelf niks voor te doen, alleen je schuur uitlenen.
Cayenne schreef:gohya schreef:Je ruikt Wietplanten op meters afstand al. Hoezo ze wisten er niet vanaf?
Joh, dit soort grotere jongens gebruiken echt wel goede afzuiging. Dan ruik je het vaak niet eens wanneer je er bijna vlak naast staat.
En het ging hier niet om wietplanten natuurlijk.
Elsa7 schreef:tjiftjaf schreef:Het is een beetje zoetig of zo. Ik heb echt lang gedacht dat het de geur van bier was (ik rook het wel eens bij concerten en zo), maar pas toen ik daar een opmerking over maakte werd me verteld dat het wiet was.Ik weet niet eens hoe wiet ruikt.
Elsa7 schreef:tjiftjaf schreef:Het is een beetje zoetig of zo. Ik heb echt lang gedacht dat het de geur van bier was (ik rook het wel eens bij concerten en zo), maar pas toen ik daar een opmerking over maakte werd me verteld dat het wiet was.Ik weet niet eens hoe wiet ruikt.
Oehlala schreef:Je krijgt bijna geen controles als pensionstal dus nee ik vind het niet raar dat het zo lang onopgemerkt is gebleven. Had dat filmpje van het pantservoertuig wel willen zien trouwens haha. Dat lijkt mij dan wel weer ruig