Britt Dekker zorgt voor pony van overleden fan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

petra8

Re: Britt Dekker zorgt voor pony van overleden fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:16

Zoals ik het filmpje begrepen heb, zorgt Britt tijdelijk voor het paard tot er een nieuw passend baasje voor de pony gevonden is.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 03:13

Weer een hele mooie daad van Britt! Ik vind het net heel positief dat ze dit soort dingen deelt. Doet mensen misschien eens wat meer nadenken over dat vriendelijk zijn tegen elkaar ook heel mooi kan zijn!!!

Britt zegt overigens duidelijk in het begin van het filmpje dat ze zelf heeft voorgesteld om de pony bij de paardenpraat familie te nemen moest er iets met Pien gebeuren, zij zullen goed voor de pony zorgen en misschien een meisje zoeken die af en toe kan komen rijden en helpen verzorgen. Er word niks gezegd over verkopen. Dit zal Britt (en vriendinnen) waarschijnlijk meer geld kosten dan dat het opbrengt. Mooi gebaar!

AnoniemAAtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 09:10

wat een lieve meid is het toch....!

prachtig om te zien dat zulke bekende mensen zoiets doen....
zulke mensen kunnen een voorbeeld geven aan hoe het eigenlijk moet!
en dat doe je nu Britt!! heel mooi dat je nu zoiets doet
ga zo door❤

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 09:20

Joliieeenn schreef:
Weer een hele mooie daad van Britt! Ik vind het net heel positief dat ze dit soort dingen deelt. Doet mensen misschien eens wat meer nadenken over dat vriendelijk zijn tegen elkaar ook heel mooi kan zijn!!!

Britt zegt overigens duidelijk in het begin van het filmpje dat ze zelf heeft voorgesteld om de pony bij de paardenpraat familie te nemen moest er iets met Pien gebeuren, zij zullen goed voor de pony zorgen en misschien een meisje zoeken die af en toe kan komen rijden en helpen verzorgen. Er word niks gezegd over verkopen. Dit zal Britt (en vriendinnen) waarschijnlijk meer geld kosten dan dat het opbrengt. Mooi gebaar!

Heel goed. Zodat de pony nu haar baasje is overleden niet in de handel terechtkomt maar meteen goed verzorgd wordt.

nova_lea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 15:22

Zo fijn dat er mensen zijn die het goede voorbeeld geven. Wat een top mens die Britt!

eyavg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 17:21

ahh leuk! Ik volg haar op instagram dus ik wist het al maar ik blijf het leuk vinden :j :j

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 17:31

Och wat zou dat meiske daar blij mee zijn.. goede actie van Britt, maar wat onwijs verdrietig.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:22

Wat een lief gebaar! :D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 08:40

Britt heeft echt haar hart op de goede plek, en kijkt Pien van boven op Lizzie neer. Maar 11 jaar zeg, ze had nog een heel leven voor zich... ;(

Over Blussem doe ik maar geen uitspraak... (je snapt zelf wel waarom, toch?!) -O-

maralyn

Re: Britt Dekker zorgt voor pony van overleden fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 16:16

11 jaar.
Je komt net op de aarde kijken.
Hebt net genoten van de zon.
De wind maar kort door je haren gehad.
Je hebt maar elf jaar op deze bodem mogen zijn.

Pien...
Ik ben blij, en hopelijk jij ook ondanks dat je er niet bij kon zijn, dat er iemand voor jouw lief paardje zorgt.
Dat ze er voor zorgt, dat jouw Lizzy een nieuwe match gaat krijgen.

Voor de ouders moet het vast verschrikkelijk zijn.
Veel sterkte gewenst voor het verlies.