Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shari_Becker schreef:Weet iemand of dit toevallig alleen geldig is als je al een startpas hebt of ook met de dagstartpassen mag?
Ik wil een paard in de M2 uitbrengen zodat ik vervolgens alles gelijk t/m M2 mag starten ( eigen paard start ik Z1 mee, paard wat ik nu M2 wil starten loopt ZZ-licht bij eigenaar ).
Maar ik kan nergens vinden of dit ook nu online mag?
liekec schreef:Ik vind het persoonlijk niet oke dat je nu een paard kan 'opleiden' tot het Z, maar bij wijze van het een gek/ezel kan zijn in een andere bak. De wedstrijden rijden is voor mij toch altijd een bevestiging van het feit dat het geen compleet wereldvreemd paard is die alleen maar het bakje en het weiland van het boertje heeft gezien. Dat gaat verloren nu, en dat vind ik jammer.
pol013 schreef:Over dat je video's eigendom worden van KNHS. Daar kun je wat van vinden. Maar dat doen facebook en andere socialmedia natuurlijk ook al jaren.
NAV schreef:Buxy schreef:Wij gaan het gewoon proberen, zojuist ingeschreven en vanavond maar een filmpje maken!
Ik kan in de KNHS app niet vinden waar de online events staan. Heeft iemand de tip?
DewiFoto schreef:Ze staan gewoon onder de wedstrijden als je zoekt op: online event
Locatie is Ermelo, dan moeten ze wel te vinden zijn.
Alleen sta bij beide data al op de wachtlijst. Dat is wel een (kleine) teleurstelling.
Ik had niet verwacht dat er een limiet aan zou zitten. Zoveel inschrijvingen zijn er nog niet.
Caritas schreef:DewiFoto schreef:Ze staan gewoon onder de wedstrijden als je zoekt op: online event
Locatie is Ermelo, dan moeten ze wel te vinden zijn.
Alleen sta bij beide data al op de wachtlijst. Dat is wel een (kleine) teleurstelling.
Ik had niet verwacht dat er een limiet aan zou zitten. Zoveel inschrijvingen zijn er nog niet.
Heet jouw paard Chappie? Bij de eerste sta je op "geannuleerd door inschrijver"
Dennis schreef:Ik wil misschien een dagpas aanvragen om een keer onder het zadel te starten.
Maar als ik een pas aanvraag en de boel zit dan vol is natuurlijk niet zo handig.
Misschien maar ff afwachten hoe veel events er komen, niet dan kijken of ik een dag, week of misschien wel maand pas doe.