Anky van Grunsven: we hopen op begrip

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Boras

Re: Anky van Grunsven: we hopen op begrip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 13:45

De slechte publiciteit hadden ze zich kunnen besparen.
Al doende leert men.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 14:29

Nirvana_ schreef:
Of ga met je tijd mee; geen bezoekers, wel meerdere camera's om alles te streamen en een gratis streaming abbo die je iedereen die een kaartje heeft gekocht per mail stuurt.

Dit lijkt me een prima alternatief, als het event dan toch door mag gaan.

Ik heb in alle eerlijkheid geen begrip voor deze halfslachtige beslissing. Allerlei grote events, inclusief eredivisie voetbal (waar ook nogal wat geld in omgaat) worden gecanceld, maar dit mag wel doorgaan. Met een beperkt aantal bezoekers, waarvan je je afvraagt waarom die dan wel mogen komen. Gaat iemand 1.000 namen uit een hoge hoed trekken ofzo? := Beetje vaag dit en naar ik vrees ook een behoorlijke bak aan slechte publiciteit voor de paardensport.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 14:36

JoT schreef:
Nirvana_ schreef:
Of ga met je tijd mee; geen bezoekers, wel meerdere camera's om alles te streamen en een gratis streaming abbo die je iedereen die een kaartje heeft gekocht per mail stuurt.

Dit lijkt me een prima alternatief, als het event dan toch door mag gaan.

Ik heb in alle eerlijkheid geen begrip voor deze halfslachtige beslissing. Allerlei grote events, inclusief eredivisie voetbal (waar ook nogal wat geld in omgaat) worden gecanceld, maar dit mag wel doorgaan. Met een beperkt aantal bezoekers, waarvan je je afvraagt waarom die dan wel mogen komen. Gaat iemand 1.000 namen uit een hoge hoed trekken ofzo? := Beetje vaag dit en naar ik vrees ook een behoorlijke bak aan slechte publiciteit voor de paardensport.

Inmiddels is bekend dat het wordt gehouden zonder publiek en het te volgen is via een livestream.

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 15:05

Waarom mag heel Holland zingt Hazes wel doorgaan dan.. alsof die mensen daar allemaal in hun elleboog gaan hoesten en handen wassen. Daar komen ook Brabanders of mensen die in Brabant werken of met Brabanders omgaan.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 15:24

mavantos schreef:
Inmiddels is bekend dat het wordt gehouden zonder publiek en het te volgen is via een livestream.

Verstandige beslissing denk ik.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 15:40

dell_1 schreef:
Waarom mag heel Holland zingt Hazes wel doorgaan dan.. alsof die mensen daar allemaal in hun elleboog gaan hoesten en handen wassen. Daar komen ook Brabanders of mensen die in Brabant werken of met Brabanders omgaan.

Dit dus. Ik acht de kans dat er daar mensen elkaar besmetten met wat voor virus dan ook aanzienlijk groter dan als er maar 1000 mensen aan publiek in de Brabanthallen rondwandelen. Maar ja, het is niet in Brabant dus word het veilig genoeg geacht. Hypocriet gewoon.

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 15:46

Inoterry schreef:
dell_1 schreef:

Dit dus. Ik acht de kans dat er daar mensen elkaar besmetten met wat voor virus dan ook aanzienlijk groter dan als er maar 1000 mensen aan publiek in de Brabanthallen rondwandelen. Maar ja, het is niet in Brabant dus word het veilig genoeg geacht. Hypocriet gewoon.

Meer dan 10.000 man hutje op mutje.....
We bouwen een muur om Brabant maar dit kan gewoon.
Ongelooflijk!

amke1305

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 16:03

Inmiddels mail van Eventim gehad. Kaarten worden automatisch omgewisseld voor 2021 tenzij je voor 1 april a.s. aangeeft dat niet te willen. 1 consumptie per persoon krijg je erbij. De parkeerkaart en de 10 euro consumpties uit eerdere berichten worden niet meer genoemd. Bijzonder.

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 16:23

amke1305 schreef:
Inmiddels mail van Eventim gehad. Kaarten worden automatisch omgewisseld voor 2021 tenzij je voor 1 april a.s. aangeeft dat niet te willen. 1 consumptie per persoon krijg je erbij. De parkeerkaart en de 10 euro consumpties uit eerdere berichten worden niet meer genoemd. Bijzonder.

Dat dacht ik dus ook

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 19:34

IB volgen via livestream is dat gratis?

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 20:25

Alles wat we doen, horen en lezen wordt beheerst door het coronavirus. Dus ergens tussen de ellende door wil iedereen ook nog graag leuke dingen kunnen blijven doen. Dus ik snap de Dutch Masters wel dat ze gedacht hebben zo toch nog een supergaaf evenement te kunnen houden. In eerste instantie had ik nog de hoop ergens bij die 1000 te zitten, want ja, ik had me toch weer verheugd op een avondje topsport. Gezellig met een vriendin voor de 15e keer naar Indoor Brabant. We kijken er elk jaar naar uit. We hebben toch besloten voor de restitutie te gaan en maar ergens een hapje te gaan eten.

Het is ook wijs om nu geen publiek te laten komen. Het is natuurlijk een enorme strop voor de organisatie en ik vind het ook heel vervelend voor hen. Ik hoop dat het onder deze omstandigheden alsnog een goed evenement wordt voor iedereen die er wel zal zijn.

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 20:32

jansje73 schreef:
IB volgen via livestream is dat gratis?

Clipmyhorse kan je gratis volgen

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 20:46

Grand Prix van morgen is op het youtube kanaal van de FEI te volgen.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 18:12

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 18:17

Ben benieuwd hoe dat dan nu gaat met de buitenlandse starters die daar met team en dier zijn. Mogen die dan nog retour?
De Amerikanen komen er in Amerika niet meer in. Alle vluchten uit Europa worden geweerd?

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 18:28

Inmiddels toch afgelast... Mijn inziens de enige juist beslissing.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 18:38

ikkedus schreef:
Ben benieuwd hoe dat dan nu gaat met de buitenlandse starters die daar met team en dier zijn. Mogen die dan nog retour?
De Amerikanen komen er in Amerika niet meer in. Alle vluchten uit Europa worden geweerd?

Lees de berichtgeving maar even goed door. Amerikanen komen wel gewoon thuis na screening. Er blijven vliegtuigen vliegen tussen Europa en de VS. Dus ze komen wel naar huis, alhoewel ze wellicht beter iets tijdelijk hier kunnen huren en doortrainen.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 20:18

de meeste hebben ook een uitvalsbasis in europa. sneu maar idd de enige juiste oplossing.