Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nirvana_ schreef:Of ga met je tijd mee; geen bezoekers, wel meerdere camera's om alles te streamen en een gratis streaming abbo die je iedereen die een kaartje heeft gekocht per mail stuurt.
JoT schreef:Nirvana_ schreef:Of ga met je tijd mee; geen bezoekers, wel meerdere camera's om alles te streamen en een gratis streaming abbo die je iedereen die een kaartje heeft gekocht per mail stuurt.
Dit lijkt me een prima alternatief, als het event dan toch door mag gaan.
Ik heb in alle eerlijkheid geen begrip voor deze halfslachtige beslissing. Allerlei grote events, inclusief eredivisie voetbal (waar ook nogal wat geld in omgaat) worden gecanceld, maar dit mag wel doorgaan. Met een beperkt aantal bezoekers, waarvan je je afvraagt waarom die dan wel mogen komen. Gaat iemand 1.000 namen uit een hoge hoed trekken ofzo?Beetje vaag dit en naar ik vrees ook een behoorlijke bak aan slechte publiciteit voor de paardensport.
dell_1 schreef:Waarom mag heel Holland zingt Hazes wel doorgaan dan.. alsof die mensen daar allemaal in hun elleboog gaan hoesten en handen wassen. Daar komen ook Brabanders of mensen die in Brabant werken of met Brabanders omgaan.
Inoterry schreef:dell_1 schreef:Waarom mag heel Holland zingt Hazes wel doorgaan dan.. alsof die mensen daar allemaal in hun elleboog gaan hoesten en handen wassen. Daar komen ook Brabanders of mensen die in Brabant werken of met Brabanders omgaan.
Dit dus. Ik acht de kans dat er daar mensen elkaar besmetten met wat voor virus dan ook aanzienlijk groter dan als er maar 1000 mensen aan publiek in de Brabanthallen rondwandelen. Maar ja, het is niet in Brabant dus word het veilig genoeg geacht. Hypocriet gewoon.
amke1305 schreef:Inmiddels mail van Eventim gehad. Kaarten worden automatisch omgewisseld voor 2021 tenzij je voor 1 april a.s. aangeeft dat niet te willen. 1 consumptie per persoon krijg je erbij. De parkeerkaart en de 10 euro consumpties uit eerdere berichten worden niet meer genoemd. Bijzonder.
ikkedus schreef:Ben benieuwd hoe dat dan nu gaat met de buitenlandse starters die daar met team en dier zijn. Mogen die dan nog retour?
De Amerikanen komen er in Amerika niet meer in. Alle vluchten uit Europa worden geweerd?