kim_1990 schreef:Ja, dat bedoelde ik ook te zeggen.Toch gebeurd dat grotendeels wel dat ze op stagiaires draaien... .
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
antje_vip schreef:Ik dacht dat de paarden een cao kregen...

IsabelleN schreef:Misschien schort er dan iets aan de opleiding en de selectiecriteria...? Warendorf stagiaires zijn altijd top namelijk.
eilleen333 schreef:Ben eigenlijk vooral benieuwd voor wie de CAO precies gaat gelden. Dat is het eerste ding denk ik. Voor sportruiters of stalhulpen? Want daar zit een wereld van verschil in denk ik.
Boras schreef:Het zal inderdaad ergens van betaald moeten worden, die eerlijke salarissen en andere arbeidsvoorwaarden. Maar zo hoort het ook te zijn.
IsabelleN schreef:Misschien schort er dan iets aan de opleiding en de selectiecriteria...? Warendorf stagiaires zijn altijd top namelijk.
JeanneV schreef:IsabelleN schreef:Misschien schort er dan iets aan de opleiding en de selectiecriteria...? Warendorf stagiaires zijn altijd top namelijk.
Is altijd al zo geweest in nederland. het is maar zeldzaam dat je een goede paardenhouderij stagiaire treft. de ouderwetse deurne stagiaires van de sportopleidingen waren veel beter maar ook dat was de laatste jaren aan het veranderen.
Zertab schreef:JeanneV schreef:Is altijd al zo geweest in nederland. het is maar zeldzaam dat je een goede paardenhouderij stagiaire treft. de ouderwetse deurne stagiaires van de sportopleidingen waren veel beter maar ook dat was de laatste jaren aan het veranderen.
Uit nieuwsgierigheid... wat vinden jullie een goede paardenhouderij stagiaire?
JeanneV schreef:netjes kunnen verzorgen en in een rap tempo opzadelen. de meeste van die paardenhouderij meisjes staan erbij als een halfdooie en werken in een tergend traag tempo. handig of met gevoel met paarden omgaan kunnen ze niet. met een jong paard of brutale hengst houdt je je hart vast en doe je het dus maar zelf.