Kinke schreef:ff laten vegen en her en der misschien wat opstoppen, dat valt wel meeIs gewoon een paar weekendjes niet shoppen
![]()
Weet ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Super leuke meiden die zusjes en een erg leuke aflevering! Mooi ook de dankbaarheid van beide kanten.
Maar ik vond het bedrag voor 4 dames bij die pro kapper echt niet hoog... Of ben ik de enige? Nog geen 30 euro pp, voor wassen en stylen...
NienkeV1994 schreef:Is inderdaad geen goedkope kapper (heb stage gelopen bij zijn webshop), maar hij heeft ook een keer aan het programma mee gedaan als rijke familie, dus ik denk dat het programma wel wat met hem heeft kunnen regelen (of dat zij de rest betaalden ofzo)
NienkeV1994 schreef:Is inderdaad geen goedkope kapper (heb stage gelopen bij zijn webshop), maar hij heeft ook een keer aan het programma mee gedaan als rijke familie, dus ik denk dat het programma wel wat met hem heeft kunnen regelen (of dat zij de rest betaalden ofzo)
xDenies schreef:Het bedrag was inderdaad niet hoog, maar niet iets wat vele kunnen doen omdat het leefgeld op gaat aan boodschappen en andere belangrijkere dingen dan een kapper.
Ik vond het een hele mooie aflevering en heb hier en daar even zitten slikken. Toch ben ik op recht blij hoe mijn moeder(en haar ouders) mij (en mijn broertje) altijd buiten het financiële plaatje heeft gehouden.
DromenLies schreef:Ik heb het begin van de uitzending gemist. Weet iemand toevallig waar de verwekker van de drie schattige kiddo’s is gebleven?
elnienjo schreef:DromenLies schreef:Ik heb het begin van de uitzending gemist. Weet iemand toevallig waar de verwekker van de drie schattige kiddo’s is gebleven?
Zou het niet om verwekkers meervoud gaan? Die jongste lijkt niet op de oudste 2.
Ik heb de voorgaande seizoenen van dit programma gezien en in het begin casten ze ook echt type tokkie met een vies huis, een stapel huisdieren en een stapel kinderen. De laatste afleveringen lijkt dat wat bijgedraaid.
Maar wat 'n verschil. Die 3 vrouwen leken me ongeveer even oud. Zit je dan met je 3 koters. Ongelooflijk dat vaak de armere zoveel kinderen nemen terwijl ze het zich niet kunnen veroorloven.
elnienjo schreef:_San87_ schreef:Wat ben je weer lekker ongenuanceerd aan het roeptoeteren. Renate is nadat haar relatie kapot ging met duizenden euro's schuld achtergebleven.
Je weet toch niet waarom de relatie stuk ging? Wellicht was zijzelf wel vreemd gegaan. Dat vermeldt het tv-programma niet.
elnienjo schreef:DromenLies schreef:Ik heb het begin van de uitzending gemist. Weet iemand toevallig waar de verwekker van de drie schattige kiddo’s is gebleven?
Zou het niet om verwekkers meervoud gaan? Die jongste lijkt niet op de oudste 2.
Ik heb de voorgaande seizoenen van dit programma gezien en in het begin casten ze ook echt type tokkie met een vies huis, een stapel huisdieren en een stapel kinderen. De laatste afleveringen lijkt dat wat bijgedraaid.
Maar wat 'n verschil. Die 3 vrouwen leken me ongeveer even oud. Zit je dan met je 3 koters. Ongelooflijk dat vaak de armere zoveel kinderen nemen terwijl ze het zich niet kunnen veroorloven.
Ineke2 schreef:Zo dan... Misschien even je grote mond houden als jonkie als je niet weet waar je over praat.
Renate is door haar man verlaten met een enorme schuld als ‘ erfenis ‘
Vervolgens als alleenstaande moeder met die schuld alles zien te rooien is erg moeilijk.
elnienjo schreef:Ineke2 schreef:Zo dan... Misschien even je grote mond houden als jonkie als je niet weet waar je over praat.
Renate is door haar man verlaten met een enorme schuld als ‘ erfenis ‘
Vervolgens als alleenstaande moeder met die schuld alles zien te rooien is erg moeilijk.
Jonkie?
Natuurlijk is het enorm poedersuiker als je in de steek gelaten wordt met een enorme schuld en een stel kinderen, maar wellicht had de man een goede reden om er de brui aan te geven. Een relatiebreuk heeft vaak twee kanten. Dat stuk wordt in deze serie in elk geval nooit in beeld gebracht omdat het puur om het verschil tussen arm en rijk gaat. Bovendien is al vaak genoeg aan 't licht gekomen dat er veel in deze serie wordt geregisseerd voor de kijkcijfers.