Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
emma_evg schreef:[code][/code]Munnie schreef:Vind hem echt stukken beter dan de dag ervoor! Hij is niet perfect maar denk dat we dat ook niet mogen verwachten.
Persoonlijk vind ik de kür zelf niet zo en wat rommelig maar dat kan ook alleen voor mij zo zijn.
Ik vond de kur ook niks. Heel gehaast gereden hier en daar, dan weer voor op de muziek en dan weer achter.. gaf idd een rommelig beeld.
Avanti schreef:Munnie schreef:Hier zie je ook gewoon wat die nu doet. Alleen heeft die op dit filmpje niet de kracht tact of balans die hij nu al een stuk meer heeft.
Alleen daar veel beter over de rug, paard draaft als geheel. De draf lijkt nu in twee delen, achterhand doet wat anders dan de voorhand.
EllyC schreef:Met verbazing heb ik de negatieve reacties gelezen. Wat heb ik gemist ... filmpje nog een x gekeken (was gister al wat laat toen ik het voor de 1e x zag) .....
Op elke combinatie is iets negatiefs te vinden maar dat er paardenmensen zijn die dit talent niet kunnen waarderen, rekening houdend met de omstandigheden (jong paard in opleiding, entourage, enorme werklust etc) en persoonlijke voorkeuren.
En dan nog onderbouwen met momentopnames, tjonge jonge, als je dat doet is dat bij elke combinatie wel te doen maar dat zegt toch niets over het geheel....
Of maar 1 lijn van de proef kijken en dan al zo'n vernietigende conclusie.
Ik schaam me ......
Kortom ik heb genoten, ben een fan en jammer dat de OS niet 1 a 2 jaar uitgesteld kunnen worden.Spoiler:
En nu zal ik wel een deel van bokt over me heen krijgen.......
LBLGypsyCobs schreef:@Electra63: Die sponsoren investeren in paarden die niet bepaald goedkoop zijn.
Kijk maar op veilingen wat voor bedragen dat zijn.
Stalling en training of zelfs een heel trainingscenter, dat kost klauwen met geld.
Die mensen willen resultaat zien.
Dan de wedstrijden/shows, waar publiek kaartjes voor koopt, voerfabrikanten en andere bedrijven die de prijzen sponsoren.
Dat is toch allemaal met bepaalde verwachtingen naar paard en ruiter.
Het kan niet anders dan dat dat toch wat mentale druk geeft.
janderegelaa schreef:LBLGypsyCobs schreef:Total is ggk en wordt veel gebruikt in de fokkerij, men ziet blijkbaar graag die manier van lopen.
Ik hoop persoonlijk niet dat de fokkerij nog meer deze kant op gaat.
Hij dekt niet.
LBLGypsyCobs schreef:janderegelaa schreef:
Hij dekt niet.
Excuus, ik was er van overtuigd dat er al veel kinderen van waren, onderweg zijn en op het wensenlijstje van de fokkers staan.
Mijn fout.
Electra63 schreef:LBLGypsyCobs schreef:@Electra63: Die sponsoren investeren in paarden die niet bepaald goedkoop zijn.
Kijk maar op veilingen wat voor bedragen dat zijn.
Stalling en training of zelfs een heel trainingscenter, dat kost klauwen met geld.
Die mensen willen resultaat zien.
Dan de wedstrijden/shows, waar publiek kaartjes voor koopt, voerfabrikanten en andere bedrijven die de prijzen sponsoren.
Dat is toch allemaal met bepaalde verwachtingen naar paard en ruiter.
Het kan niet anders dan dat dat toch wat mentale druk geeft.
Dat geldt toch voor alle (gesponsorde) ruiters?
Jij suggereerde dat sponsors betaalden en bepaalden hoe de paarden gereden worden.
_San87_ schreef:Hij heeft wel nakomelingen, een stuk of 80 dacht ik. En toen ging ie naar Glock en daar ligt de focus op de sport.
Anoeska27 schreef:_San87_ schreef:Hij heeft wel nakomelingen, een stuk of 80 dacht ik. En toen ging ie naar Glock en daar ligt de focus op de sport.
Dat klopt niet helemaal, er werd volop mee gedekt toen wffs in beeld kwam en bleek dat hij drager is. Er zijn voldoende Totilas nakomelingen die geen wffs drager zijn en daarom werd er bijna niet meer met hem gedekt. Dat zal nu ongetwijfeld gaan veranderen nu hij meer in beeld is en veel fokkers hun merrie ook getest hebben.