Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Daks schreef:Wat is Bokt toch een fantastisch medium. Ik zie de titel en denk "wie is Marsha BrouwerHet is waarschijnlijk nieuws omdat zij 1 van de grondleggers was van de demonstraties in de OVP zij zal de OVP wel even redden. Is ze niet ver mee gekomen en nu gooit ze haar vleugels uit naar Spanje. Toch nog een beetje bij de OVP betrokken
"

Roodvos schreef:Daks schreef:Wat is Bokt toch een fantastisch medium. Ik zie de titel en denk "wie is Marsha BrouwerHet is waarschijnlijk nieuws omdat zij 1 van de grondleggers was van de demonstraties in de OVP zij zal de OVP wel even redden. Is ze niet ver mee gekomen en nu gooit ze haar vleugels uit naar Spanje. Toch nog een beetje bij de OVP betrokken"
Gelukkig geeft Daks het verlossende antwoord. Daarvoor mijn dank

Future_me schreef:Hoi Marscha, je naam kwam me niet bekend voor maar je hebt je sterk gemaakt voor de paarden in de Oostvaardersplassen? Enorm veel respect daarvoor! Uiteraard ook voor je toekomstige vrijwilligerswerk (die nog een extra lading voor je heeft zo blijkt).
Mijn reactie had geen betrekking op jou maar op de manier waarop het artikel geschreven is, en ik denk dat dat zeker voor 95% van de reacties geldt. Als het doel was geweest om jou in het zonnetje te zetten had minimaal duidelijk gemaakt moeten worden waar lezers je van zouden moeten kennen - context. Geheel niet duidelijk is wat de bedoeling van het artikel was en waarom eea zo verwoord werd.. Spijtig voor jou want anders verwoord waren de reacties vast heel anders geweest.
Ik wens je in ieder geval veel plezier samen en mooie herinneringen!

Destination schreef:ingridxxs schreef:Bedoelen jullie hiermee Marsha of iemand anders? Want als jullie marsha bedoelen slaat het nergens op en was zei dat niet..
Wie is ze dan? Heb de naam nog nooit eerder gehoord en snap niet dat het voorpaginanieuws is.