Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cavaletto schreef:vosje2010 schreef:Moet ze helemaal zelf weten, valt wel op.
Maar als je de foto van haar paard bekijkt in de link erger ik mij eraan dat de sperriem véél te strak zit!
Ik vind de uitdossing geen gezicht, maar dat moet ze inderdaad zelf weten. Maar die sperriem...die zit echt veel te strak. Is dat verder niemand opgevallen?
gaan we lekker zeuren over iemand die lekker zichzelf is.Kaitlyn schreef:Kaitlyn schreef:Wil je er nog een fles azijn bij?![]()
Het is niet dat ze in de B rondjes rijdt ofzo. Dani is echt een voorbeeld voor mij.
Ik viel vooral over de volgende zin van jou: "Vraag me bij zulke mensen altijd af of je zo slecht ben dat je op een andere manier moet opvallen."
Ze is 1 van de beste vrouwelijke springruiters ter wereld, en rijdt überhaupt al mee in de wereldtop en jij denkt dat ze zo slecht rijdt dat ze op een andere manier moet opvallen.
Ik vind dat een vreselijk azijnzeikerige opmerking, dus nee een gezellig flesje wijn gaat het niet worden.

Zij straalt tenminste echt zichzelf uit. En zeker zo op haar paarden. Mijn respect heeft ze.
Kendra schreef:Diep respect voor Dani Waldman.
Omdat ze dit soort uitspattingen combineert met een heleboel talent(en).
Ik bedoel maar: ze hoeft dit niet te doen omdat ze verder niks kan...
https://www.danigequestrian.com/about
Canon schreef:Toen mijn vriendinnen en ik op Outdoor Gelderland in de verte een dame met een hoofd vol veren zagen lopen wisten we niet wat we zagen. Een "die is gek.. wie heeft die zwerver binnen gelaten?" komt er dan al snel uit, niet alleen bij ons. Er leven op de Veluwe best wat excentriekelingen, maar van waar ik woon spannen ze wel de kroon in norse nuchterheid en "doe maar gewoon.." zoals ook daar toen. Toen ze later voorbij vloog over de hindernissen heb ik echt onder de indruk gekeken naar een vrouw vol vuur die lekker haar eigen ding doet. Toen vielen plotseling de puzzelstukjes op zijn plaats. En ik vond het prachtig!
Zo ver als zij gaat, zal ik nooit gaan, maar ik vind het mooi hoe ze statements maakt door zichzelf zo aan te kleden. Het hoeft natuurlijk geen carnaval te worden, maar ik vind wel dat die nette pakjes op wedstrijden wel eens wat meer pit mogen hebben..Zij straalt tenminste echt zichzelf uit. En zeker zo op haar paarden. Mijn respect heeft ze.
Met alles wat ze doet geeft ze een mooie les af: Gewoon allemaal lekker jezelf zijn, toch?
anjali schreef:Canon schreef:Toen mijn vriendinnen en ik op Outdoor Gelderland in de verte een dame met een hoofd vol veren zagen lopen wisten we niet wat we zagen. Een "die is gek.. wie heeft die zwerver binnen gelaten?" komt er dan al snel uit, niet alleen bij ons. Er leven op de Veluwe best wat excentriekelingen, maar van waar ik woon spannen ze wel de kroon in norse nuchterheid en "doe maar gewoon.." zoals ook daar toen. Toen ze later voorbij vloog over de hindernissen heb ik echt onder de indruk gekeken naar een vrouw vol vuur die lekker haar eigen ding doet. Toen vielen plotseling de puzzelstukjes op zijn plaats. En ik vond het prachtig!
Zo ver als zij gaat, zal ik nooit gaan, maar ik vind het mooi hoe ze statements maakt door zichzelf zo aan te kleden. Het hoeft natuurlijk geen carnaval te worden, maar ik vind wel dat die nette pakjes op wedstrijden wel eens wat meer pit mogen hebben..Zij straalt tenminste echt zichzelf uit. En zeker zo op haar paarden. Mijn respect heeft ze.
Met alles wat ze doet geeft ze een mooie les af: Gewoon allemaal lekker jezelf zijn, toch?
Ik dacht dat op wedstrijden een bepaald tenue verplicht is?