Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Malenka schreef:Ik lees dat mensen er nog een rondje achteraan fietsen... Doen jullie dat ook bij rondjes van 20+km? Ik kan me dat echt niet voorstellen.
nikkielvis schreef:Ligt er maar aan waar je woont. We hebben ooit terechte boosheid op stal gehad van mensen die vlakbij woonde bij de ingang naar het bos en elke dag de paardenzooi voor hun deur gratis en voor niets erbij kregen. De boze man die hierover eens kwam babbelen met ons, zag mij en zei: "zij is een van de weinige die altijd afstapt en het keurig in de berm schopt zodat niemand er last van heeft".maar wat kan een mens zich druk maken om niks zeg.
pien_2010 schreef:nikkielvis schreef:Ligt er maar aan waar je woont. We hebben ooit terechte boosheid op stal gehad van mensen die vlakbij woonde bij de ingang naar het bos en elke dag de paardenzooi voor hun deur gratis en voor niets erbij kregen. De boze man die hierover eens kwam babbelen met ons, zag mij en zei: "zij is een van de weinige die altijd afstapt en het keurig in de berm schopt zodat niemand er last van heeft".maar wat kan een mens zich druk maken om niks zeg.
Zo simpel maak je mensen gelukkig. En daarnaast is elke troep opruimen van je zelf, of het nu een sigaretten peukje is, een honden of paarden drol e.a in mijn ogen de normaalste zaak van de wereld.
nikkielvis schreef:Ik begrijp dat niet iedereen er blij van wordt. Maar als ik zo om mij heen kijk erger ik mij meer aan alle menselijke afval die overall rond dwaal. Plastic/blokjes eten resten die uit aut's gegooid worden. Bakjes sigaretten afval op parkeerplaatsen en dan maken mensen zich vooral druk om poep die beter afbreekbaar is voor de natuur dan al die menselijke troep.
Begrijp mij niet verkeerd ik ruim mijn honden poep op. En de mest van Elvis (mijn paard) gooi ik ook aan de kant maar wat kan een mens zich druk maken om niks zeg.
LadyMadonna schreef:zoef123 schreef:Ik vind het echt vermoeiend. Die poep is na een tijdje niks meer van terug te vinden. Ik laat het overal dus ook lekker liggen.
Op “mijn” fietsroute naar de sportschool rijdt ook altijd een meisje met een Fries (andere paarden zie ik er nooit)... in de zomer lag er echt elke 10 meter wel een hoop mest midden op het fietspad. Vind ik toch wel redelijk asociaal hoor...
Lusitana schreef:Paarden horen niet op fietspaden, punt uit.
Overwoekerde ruiterpaden? Dat kan alleen gebeuren als er niet veel gebruik van wordt gemaakt en bovendien kun je daar bij je gemeente gewoon beklag over doen. Als je het niet meldt, kunnen ze niet weten dat er wat mis is.
_San87_ schreef:zoef123 schreef:Ik vind het echt vermoeiend. Die poep is na een tijdje niks meer van terug te vinden. Ik laat het overal dus ook lekker liggen.
Het ligt er rustig twee weken, dus dat klopt niet.
niet voor een oprit, niet op het fietspad, enz.Lusitana schreef:Paarden horen niet op fietspaden, punt uit.
Overwoekerde ruiterpaden? Dat kan alleen gebeuren als er niet veel gebruik van wordt gemaakt en bovendien kun je daar bij je gemeente gewoon beklag over doen. Als je het niet meldt, kunnen ze niet weten dat er wat mis is.
Citaat:Paarden horen niet op fietspaden, punt uit.
) _San87_ schreef:zoef123 schreef:Ik vind het echt vermoeiend. Die poep is na een tijdje niks meer van terug te vinden. Ik laat het overal dus ook lekker liggen.
Het ligt er rustig twee weken, dus dat klopt niet.