Anky van Grunsven showt Bon Bravour op social media

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:29

jansje73 schreef:
Ik hoop echt dat Anky weer terug komt in de ring. Wat een prachtig mooi paard en daar zit toekomst in. En ja ik weet ook dat Anky zei als ik ooit eens een goed paard zal krijgen dat ze dan terug komt in de ring. Dit is een goed paard!

Maar dan moet ze wel eens opschieten, dier is al 13.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:30

Nynkster schreef:
Ik zie de spanning ook.
Soms lijkt het alsof mensen die Olympische spelen gereden hebben vervolgens HET voorbeeld zijn voor de rest van de wereld. Ik denk dat er best kritisch gekeken mag worden, het verandert steeds en er worden nieuwe idealen gezet. Ik vind het zelf ook niet fijn om naar te kijken.

Ach wat een flauw argument. Veel mensen vinden het leuk weer wat te zien van Anky en zien wel dat dit een training is, en dat zij zelf met nogal wat blessures zit waardoor alles er (nog) niet perfect uit ziet.

Anky heeft meer dan genoeg commentaar en kritiek gehad en krijgt dat nog steeds, dus het is absoluut niet zo dat omdat zij OS heeft gereden, zij HET voorbeeld is :D.

BigOne

Re: Anky van Grunsven showt Bon Bravour op social media

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:33

Filmpje van Anky, 20 meter op een paard en de voor en tegenstanders gaan al weer tekeer.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:34

Jester_ schreef:
Ik vind het filmpje eerlijk gezegd ook niet superfijn. Erg strak. Maargoed wie ben ik :D

Mee eens, ze zit er aardig (stilletjes) aan te hijsen hoor. :D
Kijk maar naar hoe strak ze haar armen heeft.

Neemt niet weg dat het een gave bok is en dat het een goede amazone is! Ik ben benieuwd naar de toekomst.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:48

bigone schreef:
Filmpje van Anky, 20 meter op een paard en de voor en tegenstanders gaan al weer tekeer.

Net watik ook dacht toen ik nog even ging kijken hoelang het filmpje duurde.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:55

Dit filmpje bevestigt toch maar weer dat ik het liefst naar Anky kijk. Ik ben zo'n fan van haar zit. Ze zit het paard nooit in de weg, zit zo stil en toont het paard in plaats van zichzelf. Echt een geheel, heel mooi. Kan ik nog veel van leren _O-

toesekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:55

Relaxed schreef:
Dat paard sjouwt als een malle en is nog niet bevestigd en jullie zeggen dat ze stijfjes zit :') Ga het zelf maar eens uitzitten, zoveel power en beweging.. En dan ook nog met een geblesseerde knie :+

Beest is 13(?) jaar oud, en over het “niet bevestigd” zijn heb ik mijn twijfels, maar ik heb het idee dat dit ook gewoon zijn manier van bewegen is.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:56

Ik zou iedereen hier wel eens even een rondje op zon paard willen zien. :D
Ik heb het geluk gehad om een speciaal GP te mogen rijden, en als die aan gaan in de draf.... Dat houd je niet lang vol als je dat niet gewend bent.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 10:08

Maar ik kan dit ook niet. Altijd gezegd en ga ik nooit kunnen. Ik zeg ook nergens dat ik het beter kan, waarom moet dat altijd aangehaald worden? Ik denk alleen als dit dr beste 20 seconden zijn van een uur rijden ze voorlopig nog lang niet starten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 10:17

Wat een zuurtegraad en onwetendheid weer hier :+ typisch bokt...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 10:24

bigone schreef:

Echt hè? De beste Bokkers zitten op het forum :+

Spoiler:
Als variatie op de beste stuurlui staan aan wal

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 10:28

Jester_ schreef:
Maar ik kan dit ook niet. Altijd gezegd en ga ik nooit kunnen. Ik zeg ook nergens dat ik het beter kan, waarom moet dat altijd aangehaald worden? Ik denk alleen als dit dr beste 20 seconden zijn van een uur rijden ze voorlopig nog lang niet starten

Zoooo boute uitspraak... Gedurfd...

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 10:31

Mensen, kom op, dit is een training...tijdens je training oefen je, mag je fouten maken. Alles om er beter van te worden, toch? Wie zijn wie om te beoordelen of het niet te strak is, paard niet teveel spanning heeft, de ruiter er als een aardappelzak of houten klaas op zit?

Ik heb van de week een half uur op mijn schuifslag techniek in de hockeytraining staan oefenen. Goed door de knietjes, linkervoet parallel aan de bal houden. Stick aan de grond. Resultaat? Ik begin het beter onder de knie te krijgen maar ben wel zo stijf als een hark, voel mijn bovenbeen spieren, mijn bilspieren en mijn rug. Als ik dit meerdere keren oefen, heb ik de pijn niet meer en zal mijn techniek alleen maar beter worden. Dat geldt in elke sport. Alle eerste keren doen pijn en het ziet er nog niet uit. Maar na 100 keer is de pijn er niet meer en ziet alles er beter uit.

Een paar maanden uit de roulatie omdat je kniebanden aan gort zijn en dan weer rijden op zo’n geweldig paard. Tja, dan kan het toch ook niet perfect zijn? Ik geniet toch van zo’n kort filmpje, want ik vind Anky toch echt wel een van de beste amazones ter wereld.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 10:35

Ik begreep dat ze nog steeds geblesseerd is en niet zonder krukken kan lopen, maar dat rijden redelijk gaat. Dat lijkt het me logisch als je nog niet optimaal zit. Ik heb er zelf niet eens op gelet eigenlijk, ben en blijf gewoon fan van dat dier.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 10:37

Wauw.... een filmpje van 20 seconden, met enkel de beschrijving "pretty in pink" en dan zulke grafopmerkingen, doe eens normaal man.
Al valt het me mee dat het 6 uur heeft geduurd voor de eerste rijstijlkritiek kwam +:)+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 10:38

Janine1990 schreef:
Jester_ schreef:

Zoooo boute uitspraak... Gedurfd...

Boud :o . Verder eens.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 10:38

Siami schreef:
Er is in 2018 nog wel een nakomeling van hem geregistreerd.

Dat kan kloppen, er waren nog beperkt rietjes beschikbaar. Inmiddels niet meer.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 10:41

_San87_ schreef:

:')

Nouja het is toch ook wel een stront uitspraak? O:)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 10:45

listiglistje schreef:

Moet je Facebook eens zien, incl anky zelf :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 10:48

Janine1990 schreef:
_San87_ schreef:

:')

Nouja het is toch ook wel een stront uitspraak? O:)

_O-.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 11:00

listiglistje schreef:

Vooral de onwetendheid....

Ik vind het super fijn om naar te kijken. De teugels zit imo geen druk op. Dat zie je gewoon

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 11:00

Geen druk wil niet zeggen niet strak e ( even los van deze video hoor).

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 11:03

poes schreef:
Geen druk wil niet zeggen niet strak e ( even los van deze video hoor).

Ik zelf zet mijn armen strak (dus niet mijn handen) omdat ik zo vast als beton ben in mijn nek en schouderbladen en alles daar haha. Dan ziet het er strak uit. Maar het is niet zo dat ik in de mond zit tegen te werken. En ik kan begrijpen dat als Anky nog een blessure aan haar been heeft (en dus nog op krukken loopt) ze haar been opvangt met bijv haar armen

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 11:14

listiglistje schreef:

Echt hè

Ik heb nog niet niemand anders (voorbij zien komen op RIJ-ITP) die hier aan kon tippen.... die dag moet nog komen. 'De beste stuurlui staan aan wal' ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 11:18

Anoniemk2 schreef:
listiglistje schreef:

Echt hè

Ik heb nog niet niemand anders (voorbij zien komen op RIJ-ITP) die hier aan kon tippen.... die dag moet nog komen. 'De beste stuurlui staan aan wal' ;)

Ach wat een kul argument. Mensen mogen best hun mening geven, ook als ze zelf geen GP rijden. Komaan zeg.